Gå til innhold

Akambrukernes bilder - oktober 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er orginalfilen. Det var stillestående eksponering med mye etterarbeid, slik du gjettet i første omgang.

 

Artig å høre fremgangsmåten her Teddy.

Bildet er som det blir nevn over her, veldig ok, bare så det er sagt. Faktisk imponert over at du har fått en stillestående bil til å gi såpass fartsfølelse!

 

Har og hatt lyst til å kjøpe deler så jeg kunne hatt en rigg, men har ikke tilgang på nok flotte biler til at det hadde vært noe særlig. Eneste jeg har planer om er med følgebil og 2-feltsvei osv. Men igjen må man finne en bil som jeg syntes blir spesiell nok til å bruke tid på for å få et ok resultat. En standard Audi A4 eller VW Passat blir litt kjedelig, men bra å trene på.

 

Håper du kjøper deg rigg så vi kan få sett litt slike bilder fremover :)

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar

Men, som sagt så vil Kari og Ola Nordmann ikke legge merke til de feilene som er påpekt.

 

Det er nok helt riktig, de ser nok ikke de konkrete feilene. Allikevel så vil jeg helst unngå at de kan få følelsen av at noe ikke stemmer.

 

 

Artig å høre fremgangsmåten her Teddy.

Bildet er som det blir nevn over her, veldig ok, bare så det er sagt. Faktisk imponert over at du har fått en stillestående bil til å gi såpass fartsfølelse!

 

Har og hatt lyst til å kjøpe deler så jeg kunne hatt en rigg, men har ikke tilgang på nok flotte biler til at det hadde vært noe særlig. Eneste jeg har planer om er med følgebil og 2-feltsvei osv. Men igjen må man finne en bil som jeg syntes blir spesiell nok til å bruke tid på for å få et ok resultat. En standard Audi A4 eller VW Passat blir litt kjedelig, men bra å trene på.

 

Håper du kjøper deg rigg så vi kan få sett litt slike bilder fremover :)

 

Takk for det! Skal jeg kjøpe rigg så blir det nok en 6m fra Car Camera Rig. Blir nok litt mer postprosessering før det, skal jeg kjøpe en slik så bør jeg få noenlunde faste oppdrag av denne typen.

 

Jeg fotograferer fast til Finn-annonser for et par forretninger, og den ene har masse flotte biler. Hvis du presenterer deg godt, så kan det jo hende at du får lov til å låne en bil av en forhandler i noen timer hvis de får gratisbilder. Vet ikke helt hva markedsverdien er, men antar at en slik shoot er verdt mellom 2 500 og 6 000kr et sted. Hvis du bor i nærheten av trollstigen så kan du sikkert gange det med tre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...