Smackeroo Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Kort fortalt så har jeg en Seagate S-ATA harddisk som lenge har fungert helt fint. I dag måtte jeg fikle litt i maskinen og når jeg kobla den til og prøvde å starte opp igjen ville den ikke boote. Viftene rykket litt til men ellers skjedde ingenting. Så prøvde jeg å koble ut enkelte av harddiskene. De to IDE-diskene mine endrer ingenting, men hvis jeg kobler ut S-ATA-disken får jeg start. Prøver jeg å koble den til under boot (foreslått av en kamerat) slår maskinen seg øyeblikkelig av. Jeg skjønner ikke hva som kan være i veien, siden alt som sagt fungerte helt fint inntil i dag. Og om noen fortsatt skulle være i tvil, så har jeg selvsagt overgang til strømkabelen...
pgdx Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 De to IDE-diskene mine endrer ingenting, men hvis jeg kobler ut S-ATA-disken får jeg ikke start. Prøver jeg å koble den til under boot (foreslått av en kamerat) slår maskinen seg øyeblikkelig av.1. Aldri koble til en IDE-enhet e.l. til mens maskinen står på. 2. Hvis du kobler ut S-ATA får du ikke start?
Smackeroo Skrevet 30. september 2003 Forfatter Skrevet 30. september 2003 1. Aldri koble til en IDE-enhet e.l. til mens maskinen står på. Vel, det var det rådet jeg fikk... 2. Hvis du kobler ut S-ATA får du ikke start? Ooops! Rettet nå. Er det så noen som faktisk kan hjelpe meg med problemet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå