Gå til innhold

Hvilket 9800 pro kort????


Buchern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskejllen mellom Saphire og Hercules er at Hercules har en kobberbaserte kjølere på minne (og vifte?) som kankje er litt bedre, og en blå led lys i viften, ellers er det ingenting å si på forskjellen mht ytelse.

 

og JA Radeon 9800 pro er det BESTE du kan få kjøpt i dag av skjermkort (min mening :D )

 

Men er ikke hercules sitt dårligere kvalitet? Hva burde jeg kjøpe??? trenger hjelp

Lenke til kommentar
bare 1 ting som er litt kjip!!! Jeg skal eller må bruke pc byggern på komplett pga mamma betaler og da sier hun at jeg må ha garanti!!! :evil:

 

Og det kortet står ikke oppført der. Kan jo ringe inn imorgen å spørre om de gidder å endre på det da

 

Garanti får du alikevel på alt du handler... skjønner ikke prob.

 

Søk på varenr. 120304, eller trykk på linken "komplett" i mitt forrige innlegg her :)

Lenke til kommentar
Forskejllen mellom Saphire og Hercules er at Hercules har en kobberbaserte kjølere på minne (og vifte?) som kankje er litt bedre, og en blå led lys i viften, ellers er det ingenting å si på forskjellen mht ytelse.

 

og JA Radeon 9800 pro er det BESTE du kan få kjøpt i dag av skjermkort (min mening :D )

 

Men er ikke hercules sitt dårligere kvalitet? Hva burde jeg kjøpe??? trenger hjelp

 

FFS?!?! dårlig kvalitet, er vel det som er å regne av TOPP kvalitet av de der, en av de få peodusentene som lager sine egne kort, og ikke lar ATI lage dem for seg, *hint* til Connect3d og Sapphire. Kjøp deg Hercules, litt mere penger, men verdt det for bedre kjøling, overclokings muligheter og KULT design :)

Lenke til kommentar

FFS?!?! dårlig kvalitet, er vel det som er å regne av TOPP kvalitet av de der, en av de få peodusentene som lager sine egne kort, og ikke lar ATI lage dem for seg

Og Build by ATI er dårligere fordi at... ?

 

Bare lurer siden jeg leste på Rage3d-forumet der en spurte om han skulle kjøpe Build by ATI eller Powered by ATI.

 

Alle som svarte sa : Build by ATI !

Lenke til kommentar

FFS?!?! dårlig kvalitet, er vel det som er å regne av TOPP kvalitet av de der, en av de få peodusentene som lager sine egne kort, og ikke lar ATI lage dem for seg

Og Build by ATI er dårligere fordi at... ?

 

Bare lurer siden jeg leste på Rage3d-forumet der en spurte om han skulle kjøpe Build by ATI eller Powered by ATI.

 

Alle som svarte sa : Build by ATI !

 

Tror egentlig det går litt ut på ett jeg... Tviler på at noen seriøse/velrenomerte produsenter slipper kort på markedet som ikke holder mål

Lenke til kommentar
Dette burde du kjøpe :Dhttp://www.hardocp.com/article.html?art=NTI5

 

Radeon 9800 TX :woot:

 

Det står at det kortet vil bli svindyrt..........tror ikke jeg ville gått for det før det har droppet i pris....nå får du et 9800 pro for en veldig grei pris :yes:

 

Og forskjellen mellom Radoen 9800 pro kortene er ikek så store, Hercules ligger kankje en liten fingerlengde foran de andr emht litt bedre kjøling som er bra for overklokking og et lys i viften som er kult(?), me så koster det også mere da. Saphire er et veldig alright merke med gode kort, powercolour har jeg ikke hørt sp mye om.....må være et nytt merke....(tror det er et merke fra usa som er kommet til europa) :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...