Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Evenseth - 35mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk til iStereo, FunFact, k.n.b. og Olympen for svar på mine bekymringer fra i går. God samvittighet herved gjeninnsatt :) Og takk til smort1, RandiA og k.n.b. som har kommentert bildene, veldig hyggelig!

 

Dagens er en ekte reserveløsning. Vi pleier å lage pizza på grillen, noe som selvsagt anbefales på det aller groveste, så da ble det pizza i solnedgang i dag. Skal ikke kaste meg over matbildetrenden, men det får duge som nødløsning ;)

 

5. Oktober - Pizza i solnedgang

10107205355_8a27f7b6f0_z.jpg

Lenke til kommentar

Så morsomt at dere liker pizza-bildet! Kan vel kalle det flaks ;-) Tusen takk for kommentarer igjen :w00t:

 

Ble et hvileskjær søndag 6. oktober, men mandag 7. oktober var en en tur mot kveldinga. 10 kroner i premie til den som gjetter hva/hvor dette motivet er hentet fra.

 

7. Oktober - Abstrakt

10159610464_3165d33264_z.jpg
Wall by s_evenseth, on Flickr

 

Motivet innbyr til å eksperimentere med sort/hvitt, men akkurat dette synes jeg gjorde seg best i farger. Sort/hvitt i spoiler.

 

 

10159612994_cda1eeced9_z.jpg
Wall by s_evenseth, on Flickr

Endret av Evenseth
Lenke til kommentar

Takk, RandiA :)

 

Dagens er fra Sandvika. Claude Monet var i Sandvika og malte Løkke bro i 1895. Bildet kan ses i Chicago, eller her. Siden den gang har broen blitt flyttet litt, og det har sikkert vokst litt igjen. I hvert fall ser man ikke lenger Kolsåstoppen i bakgrunnen, slik man ser hos Monet.

 

8. oktober - Løkke bro

10159791336_ff33d4ac0f_z.jpg
Løkke bro by s_evenseth, on Flickr
Endret av Evenseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...