Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Røttene Hjemme Bildet er fjernet.
HelloKjersti Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 DAGENS BILDE: I bildekritikken slår det meg stadig at vi har mye vakre omgivelser her til lands. Dette når absolutt langt opp på lista. Nydelige farger og et nesten blankt vannspeil som reflekterer både fjell og himmel gjør at bildet nærmest ser ut som et maleri.
Per BN Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Bra, flott osv er for svake utrykk her. Dette er "hinsides" bra".
Albert Andersson Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hei, Greyscale Photo. Jeg finner ikke ord for å uttrykke hva jeg synes om dette bildet, så jeg nøyer meg med å si at det er ubeskrivelig vakkert ... ! Gratulerer (igjen) med Dagens Bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson
Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 DAGENS BILDE: I bildekritikken slår det meg stadig at vi har mye vakre omgivelser her til lands. Dette når absolutt langt opp på lista. Nydelige farger og et nesten blankt vannspeil som reflekterer både fjell og himmel gjør at bildet nærmest ser ut som et maleri. Tusen takk ! Jeg smiler fra øre til øre og det er sikkert bra siden jeg skal til tannlegen for en rotfylling i dag LOL for et sammen treff
Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Hei, Greyscale Photo. Jeg finner ikke ord for å uttrykke hva jeg synes om dette bildet, så jeg nøyer meg med å si at det er ubeskrivelig vakkert ... ! Gratulerer (igjen) med Dagens Bilde ! Vennlig hilsen Albert Andersson Tusen takk for lov ord Albert ! Jeg er stor fan av Muse serien din, og kommer sterkere tilbake med kommentarer når jeg har mulighet!
Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Bra, flott osv er for svake utrykk her. Dette er "hinsides" bra". Tusen takk
HelloKjersti Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 DAGENS BILDE: I bildekritikken slår det meg stadig at vi har mye vakre omgivelser her til lands. Dette når absolutt langt opp på lista. Nydelige farger og et nesten blankt vannspeil som reflekterer både fjell og himmel gjør at bildet nærmest ser ut som et maleri. Tusen takk ! Jeg smiler fra øre til øre og det er sikkert bra siden jeg skal til tannlegen for en rotfylling i dag LOL for et sammen treff Au au. Lykke til!
larsen_1 Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Utolig bra dybdeskarphet på dette bildet som bør sees i full str. Motivet er også særdeles vakkert. Objektiv her?
Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Utolig bra dybdeskarphet på dette bildet som bør sees i full str. Motivet er også særdeles vakkert. Objektiv her? Sigma 50 mm f1.4 Tusen takk for kommentaren! helt fantastisk 1000 takk
Jaeggen Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Hei Grayscale photo, Nydelig bilde! Tenkte på det første gang jeg så det, at dette bilde bare må bli Dagens bilde :-) Gratulerer med et alle tiders blinkskudd !! -Jon Arne
Tommy.Johansen. Skrevet 24. september 2013 Forfatter Skrevet 24. september 2013 Hei Grayscale photo, Nydelig bilde! Tenkte på det første gang jeg så det, at dette bilde bare må bli Dagens bilde :-) Gratulerer med et alle tiders blinkskudd !! -Jon Arne Tusen takk for hyggelig omtale!! Mvh Tommy
smort1 Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Velfortjent dagens bilde, dette! Veldig bra, både mht. komp og kvaliteter ellers! Om mulig, så synes jeg det omtrent samme motiv inkl. kajakkpadler, som du la ut noen dager tidligere, var enda bedre! Liker! 1
Tommy.Johansen. Skrevet 25. september 2013 Forfatter Skrevet 25. september 2013 Velfortjent dagens bilde, dette! Veldig bra, både mht. komp og kvaliteter ellers! Om mulig, så synes jeg det omtrent samme motiv inkl. kajakkpadler, som du la ut noen dager tidligere, var enda bedre! Liker! Tusen takk for kommentar Ja bilde med kajakken slo an på flickr også 9000 visnonger bare på det bilde så langt Men forskjellen på disse er at det med kajakken er et bilde mens dette er 6 lags HDR
Nils Christian Skjauff Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Malerisk vakkert - perfekt utsnitt. En fryd for øyet! Mvh Nils Christian
Anbefalte innlegg