Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 14 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PES har vært knall i mange år det, men de taper jo bare flere og flere lisenser for vært år og jeg klarer ikke å helt å nyte spillet når knapt noe som helst er lisensiert lenger og du heller ikke har noen god editor så du faktisk kan ordne opp i det meste selv.

 

PES for next-gen konsoller trenger vell et par år på å få grafikk osv på plass også, var hvertfall slik med PES til PS3 / Xbox360 hvor grafikken nesten så verre ut enn den gjorde på PS2 / Xbox de to første generasjonene til de nye konsollene.

Lenke til kommentar

PES har vært knall i mange år det, men de taper jo bare flere og flere lisenser for vært år og jeg klarer ikke å helt å nyte spillet når knapt noe som helst er lisensiert lenger og du heller ikke har noen god editor så du faktisk kan ordne opp i det meste selv.

 

PES for next-gen konsoller trenger vell et par år på å få grafikk osv på plass også, var hvertfall slik med PES til PS3 / Xbox360 hvor grafikken nesten så verre ut enn den gjorde på PS2 / Xbox de to første generasjonene til de nye konsollene.

 

Om du er på Xbox er det første dessverre sant. Om du derimot bruker PS3 eller PC er det ingen problem å ta en tur innom winningelevenblog.com. De har allerede fikset alle lisensene. Snart kommer dessuten en update med spillerutseende også. Dette er sinnsykt enkelt å installere.

 

Grafikken er nok så som så, men gameplayet som ligger i grunn er viktigst, syns jeg. Der er det stor forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan tilføye at Fifa nå er like rævva som PES. Triste saker, håpe det blir bedre med next gen...

 

Gi PES litt tid, du kommer til å like det bedre og bedre. Syns forøvrig FIFA er temmelig bra også i år, men spillmotoren er litt vel lik de siste 5 utgavene.

Ja det blir PES på meg i år. Jeg forsøkte meg litt igjen idag med early access men nå er det nok.

 

Dommeren blåser for den minste ting når du spiller på karriere, spillerne dine løper konstant i offside slik at du alltid har mindre pasningsalternativer enn hva man skulle kunne forvente.

 

En annen ting er at det er altfor enkelt og score mål på innlegg via heading, samme med corner, jeg scorer på annenhver corner i snitt. Dette på vanskelighetsgraden World Class uten og rote med sliders.

 

Global Transfer Network er egentlig bare fryktelig slitsomt siden du etter vær kamp vil få et helt lass med mail, dette kunne blitt gjort mye bedre.

 

Menyene er treige og lite polert selvom det ser flott ut.

 

Også har du de fantastisk malplasserte kommentarene fra Andy Grey og mr Townsend, f.eks at jeg leder 3-1 over Southampton i FA cupen så sier kommentarene at dette ser ut til å ebbe ut i en kjedelig 0-0 kamp, eller når kommentarene lovpriser et mål som er scoret på åpent mål.

 

 

I tillegg har du dette med bytting av spillere som virker enda verre enn det var i Fifa 13, pasninger som ikke går i den retning du peker stikka, i tillegg til hvor fantastisk gode CPU er på å takle, det er jo helt latterlig at f.eks en spiller som spiller i league 2 skal kunne klare å løpe opp en Raheem Sterling for så å bare feie han over ende.

 

 

Nei folkens, styr unna å gå for PES i år. Det skal iallefall jeg gjøre, samtidig som det blir en del Madden 25, eneste spillet i sportserien til EA i år som faktisk er meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...