Magnar Bruvik Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Nydeleg av Bokfinken! Skarpt med fint fokus. Behageleg fin bakgrunn
Albert Andersson Skrevet 20. september 2013 Skrevet 20. september 2013 Hei, Jan Erik. Dette bildet er, - om mulig, ennå bedre enn ditt forrige ! (Og det var VELDIG bra, etter min oppfatning !). Vennlig hilsen Albert Andersson.
Jentungen2 Skrevet 21. september 2013 Skrevet 21. september 2013 (endret) Knall vakkert og skarpt av bokfinken, Jan Erik. Så enig både med Magnar og Albert, eneste tanken som kunne slå meg var ett trangere utsnitt, men det er vel en smaksak Klar for 10 på topp til tirsdag kanskje Tenkte å stille, selv om jeg ikke har noe klart for øyeblikket Artig med litt utfordrende tema Endret 21. september 2013 av Jentungen2
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2013 Forfatter Skrevet 21. september 2013 Nydeleg av Bokfinken! Skarpt med fint fokus. Behageleg fin bakgrunn Tusen takk Hei, Jan Erik. Dette bildet er, - om mulig, ennå bedre enn ditt forrige ! (Og det var VELDIG bra, etter min oppfatning !). Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Knall vakkert og skarpt av bokfinken, Jan Erik. Så enig både med Magnar og Albert, eneste tanken som kunne slå meg var ett trangere utsnitt, men det er vel en smaksak Klar for 10 på topp til tirsdag kanskje Tenkte å stille, selv om jeg ikke har noe klart for øyeblikket Artig med litt utfordrende tema Tusen takk Ja jeg er klar til Tirsdag :)
Anbefalte innlegg