Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - Mr. Sanders - 60mm


Anbefalte innlegg

Du har gjennomført høy teknisk kvalitet på bildene, vanskelig å få tatt deg på noe der. Men du får også noe interressant ut av motivene, noe som forsterkes av god komposisjon. Selv om de to siste har et helt forskjellig visuelt uttrykk, der det første har sterke kontraster og det siste er nesten utvasket, så sitter begge. Jeg synes det rent fotografiske er viktigere enn innholdet, for sitter ikke det første så sitter ikke det andre heller. Men her sitter jo det første så å si hver eneste gang...

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He, he. Takker for det. :) Har ikke vært der etter regndagen med femikameraet, nei. Men, når det lir litt utpå med lyssatte sverd; da er det ny tur. :)

 

Dag 15: T U R i s m e

Annet: Øygardstøl, som vistnokk er på konkursens rand - om ikke allerede over desverre.

 

 

10332995034_c8fc3027d6_b.jpg
T U R i s m e by Loevhagen, on Flickr
S/H i spoiler.

10333082316_af559ea679_b.jpg
T U R i s m e by Loevhagen, on Flickr

Lenke til kommentar

Takk for det, folkens. :)

 

Dag 17: t a s t a T U R

Annet: I garasjen så hentet jeg en gammel skrivemaskin. Den er av typen Smith-Corona Silent Writer (produsert fra 1949-1960) og arvet fra min bestemor. Det som er litt kult / "søtt" var at jeg bar den ut i hagen og spurte prinsessa i huset om hun visste hva dette var. Hun tenkte litt på saken, la hodet på skakke - og sa "Er det en gammel datamaskin?". Veeel - nei, det er en gammel skrivemaskin med fargebånd og rettetast - og med - nettopp; tastaTUR. :)

 

 

10347672434_077fb58aa1_b.jpg
t a s t a T U R by Loevhagen, on Flickr
Endret av Mr. Sanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, jepp. :) Lyden av metall som slår mot gummirulla med papir og fargebånd er minner fra en svunnen tid. Vil vel karakterisere dette bildet som det som betyr mest ifor meg i denne tråden så langt. :)

 

Minner, lyden, lukten, muligheten til å illustrere bokstavene T, U, R på en ren analog måte, generasjonstolkningen av hva dette er / var, enkeltheten i komposisjonen og til slutt speilvendte andreordens-tittel-betydning.

Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

TURist: Majestetiske sverd, likte nok hovedbildet desidert best.

TURisme: Flott natur, og velkomponert igjen. Dette fungerer både i sort/hvitt og farger.

reTURnere: Selv om man mister de knalle fargene, tror jeg nesten jeg foretrekker sort/hvitt her.

tastaTUR: Igjen et av dine enkle, men slående flotte bilder. Og heeeelt tilfeldig hvilke bokstaver som stikker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...