Gå til innhold

Jeg trenger kritikk og tilbakemelding


Anbefalte innlegg

Dette er foreløbig synlig på statusen på profilen min her, men for å spre budskapet om debutspillet mitt så raskt som mulig, så jeg det nødvendig å komme her. Jeg copy paster teksten her:

 

"The Forbidden Gameplay" (working title), an old-school 2D Horror game is in the mid-stage of development and will be released on YoYo Games for free full download. If you are reading this, anyone, please have in mind that this is an extremely important moment of my life and i encourage you to send me a private message to tell me that you accept to play the game when its out, IF you want to play it. Please dont ignore this. Working with games, havent been easy to achieve with Aspergers syndrome as a diagnose. Since this is my first project, or "debut" if you like, then this is the work that is going to be put on my "papers" to show future companies who might hire me (i dont have an academic background).

So send me a PM and tell me "yes" or "no" if you want to recieve a link to the final game when its out.

 

thank you for your time

Endret av SonicDragon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom ikke lenger enn 'you need a key'.

 

Jeg har aldri sett GML kode så jeg vet ikke helt hva jeg snakker om, men du gjør noe galt i input-koden din, mulig du bare bruker 'else' på steder der du ikke skulle. Lim den inn her om du trenger hjelp med den.

 

da er det nok du som gjør en feil :) kan du fortelle meg hva du sliter med? så skal jeg guide deg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

For guds skyld ikke gi brukerne epileptiske anfall, spesielt ikke uten advarsel!

 

Furthermore, siktet må kunne flyttes raskere og med mer flyt, legg inn velocity, den må også kunne gå diagonalt, som et minimum. Likte bevegelsen på kjærringa. Siktet må ikke gå saktere når dama beveger seg fremover..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...