Gå til innhold

Half Life 2 Benchmark tool 30 sep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic sier det meste...

Mener jeg har sett flere steder at HL2 benchmarkingsdingsen skulle bli sluppet 30 september. Altså i dag. Har Valve utsatt den og eller var det aldri 30 sep den skulle slippes?

Er rimelig spent på å se om pcen duger.

Og ja jeg har googlet! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper jeg møter Deg! på førpremieren til Atter en Konge 15 desember i Oslo Spektrum!

Off topic som rakkern, men: Det irriterer meg så jævlig at de har plassert den førpremien i spektrum. Enten bør de ha gjort store forandringer der siden de viste Independence Day og en eller annen Bond film, eller så er det jo det konklusive beviset på at voksne mennesker aldri lærer.

Skrevet

Jeg har en sånn P4 2.8 800 fsb cpu og et sånn 9700np kort. Det bør vel duge, men jeg er kresen på fpsen. Og Atter en konge hører absolutt ikke hjemme i spektrum. Men husk; det blir lettere å få billetter på Colosseum :D

Skrevet

Jeg tenkte nå vel mer på at sitteplassene i Spektrum er vondt trange jeg da. Har sittet på et par konserter der som varte ca 1.5 timer og grøsser ved tanken på hvor vondt jeg ville fått etter 3.5 timer med LOTR. Men det er nå uansett off topic da! For all del kos deg! :D

Nå må dem vel ha stått opp i USA eller hva?

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

You know everyone keeps asking about this but Valve specifically said at the HL2 benchmarking event that the program would be released to the press only. Unless something has changed in the last couple of weeks, you all may be getting worked up for nothing.

Bob Colayco

Associate Editor

GameSpot

Skrevet
You know everyone keeps asking about this but Valve specifically said at the HL2 benchmarking event that the program would be released to the press only. Unless something has changed in the last couple of weeks, you all may be getting worked up for nothing.  

Bob Colayco

Associate Editor

GameSpot

Joda, men ting har lekket før. Det kan godt skje igjen.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Bob Colayco

Associate Editor

GameSpot

Joda, men ting har lekket før. Det kan godt skje igjen.

selvfølgelig, men jeg tenkte det var grei info til de som sitter her og trykker refresh hvert 5 min for å se om testen er ute..

med tanke på at den først og fremst blir levert til pressen så kan det alltids ta en god stund før den eventuelt lekkes.

Skrevet

Bare til pressen? i så tilfelle sier jeg bare doh...

Har jeg virkelig sittet og ventet så lenge på at den bare skulle bli sluppet til pressen?

uff assa...Valve skuffer bare mer og mer nå altså.... :grumpy:

Skrevet
hem, hva er galt med spektrum? :( 6000 stykker høres jo ut som vill kos...

Rett og slett at den salen ikke er lagd for å vise film. Jeg ble skikkelig skuffa over lyden etter indepence day, men dette er jo ting de kan ha fikset litt på i løpet av årene, men fått det ordentlig kan de umulig ha gjort. Bare PR-stunt nord-europas største lerret eller hva det er.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...