Gå til innhold

I disse har Intel puttet en ny og unik prosessor (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere funksjoner på en brikke er de nå ikke alene om; gleder meg faktisk til når PS4 slippes ut.

Men skal på sidenlinjen være ærlig å inrømme at jeg gennerelt sett ikke bryr meg for mye om slik portabel teknologi. Kan se for meg at dette kan bli noe knot de første generasjonen.

Skrevet

Jeg synes det er litt trist at fokuset flyttes bort fra stasjonære maskiner. Jeg har alltid vært fan av å ha én superkraftig stasjonær, og én superlett laptop med god batteritid. Skulle jeg trenge mer kraft utenfor huset bruker jeg remote desktop.

Kanskje jeg er litt gammeldags og konservativ, men en liten og nett laptop som kan tas med omtrent over alt uten lader, og en maskin hjemme hvor spillene ser bedre ut enn det gjør ut av vinduet mitt, det er drømmen min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hører så mye om disse Xenon-prosessorene her på hardware.no, men finner ingenting på Intel sine hjemmesider.

Det skulle vel ikke være XEON dere sikter til?

Skrevet

Skjønner ikke disse iWatch og smartklokkene som kommer på markedet nå.

Jeg har ikke brukt klokke på snart 2 år. Smarttelefon funker fint, og om jeg bruker klokke trenger jeg gjerne bare å vite tiden, resten kjøres på telefonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...