Gå til innhold

Leter etter et Runescape-aktig spill.


Anbefalte innlegg

Okei. Så saken er den at jeg egentlig er blitt drittlei MMORPG's. som WoW, der man er nødt til å velge en class og forholde seg til. I det siste har jeg tenkt tilbake på den tiden jeg spilte Runescape, der alle lager en character, og kan gjøre alt som alle andre kan, uavhengig av noe class-system.

 

Jeg er altså på utkikk etter et spill som er mye mer fokusert på "skills", sånn som i Runescape. Et spill der man kan få 500 skillpoints i woodcutting, runemaking, tailoring og/eller tonnevis av andre ting. Jeg er altså på utkikk etter et godt og gammeldags grindespill(?)

Vel, jeg kan ikke selv komme på et slikt type spill, det kan heller ikke vennene mine, så derfor spør jeg her. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte mest på Final Fantasy XIV og Elder Scrolls Online. ESO er ikke ute ennå, men der skal du kunne gjøre mye rart med bare en enkelt karakter. FFXIV lar deg gjøre alt med en karakter, og du kan bruke en del skills fra en klasse når du spiller som en annen. Secret World er også bra, men blir for lite utfordring for meg etter Egypt. Hele Transylvania var et stort gjesp. Resten av spillet også, for den saks skyld, men utfordring hadde det da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hva er galt med runescape da? Det er noen år siden jeg spillte sist, og kontoen min er sikkert slettet for lengst, ut ifra det jeg vet så har ikke det forandret seg så veldig mye. BTW jeg tror League of Legends skal være slik du beskriver. Jeg er ikke helt sikker da jeg ikke spiller MMO spill.

 

Runescape er totalt ødelagt (les EOC), og Jagex (utvikleren) sletter aldri kontoer til spillene sine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...