Gå til innhold

Her er de mest populære skjermkortene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Flere av dere nevner kjøper, det tror jeg dessverre ikke har noe med denne listen og gjøre..

 

Listen er basert på prisguiden som igjen mest trolig er basert på søk. Det fremgår ikke i artikkelen hva som trigger denne "listen".

 

Mulige kandidater er:

Søk, kjøp knappen, klikking på selve varen for å se er informasjon eller noe annet jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal til innkjøp av skjermkort nå. Skal spille Battlefield 4, men er veldig usikker på hva jeg skal gå for. Har sett litt på Gigabyte windforce 760 gtx og 7970 windoforce. Har lyst å holde meg under 3k. Noen forslag. Stillew kort veier tungt. Harn en 30" skjerm med 1600p oppløsning, men regner med jeg ikke får spilt i den oppløsningen i 1600p noe særlig bra?

 

1600p er ikke uoppnåelig med et kort til rundt 3K. Jeg spiller BF3 på high (ikke ultra) i 1440p på et GTX480 som var i samme prisklasse da BF3 kom ut. Ellers føler jeg at 7970 er mer grafikk for pengene enn GTX760

Lenke til kommentar

1600p er ikke uoppnåelig med et kort til rundt 3K. Jeg spiller BF3 på high (ikke ultra) i 1440p på et GTX480 som var i samme prisklasse da BF3 kom ut. Ellers føler jeg at 7970 er mer grafikk for pengene enn GTX760

Bestilte Asus sin GTX 760. Tenkte jeg skulle teste den. Ut i fra diverse tester så skulle det være et veldig stille kort. Prisen på 2039,- inkludert frakt er heller ikke så gale. Blir jeg ikke fornøyd så er angreretten en fin bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...