Gå til innhold

Strømforsyning


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe nytt hk, cpu og ram.

ASUS A7N8X nForce2, XP2500+ og PC3200 ram :woot:

 

Har ikkje mykje peng og skal bygge inn i eit gammalt midi-tower av merke Compaq. I Compaq-kabinettet sitter det ein gamal strømforsyning som yter 250 W og blei brukt i system med ein P3 800 MHz. Har ingen umiddelbare planer om å overklokke, så eg lurar på om den strømforsyningen takler mitt nye oppsett? :shrug:

 

Mhv.

 

Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva Compaq-kabinett har du stående? Mitt er av typen 7000-Series

 

Bilde her:

 

http://www1.compaq.no/pics/IJ1200_Presario...io7000_49KB.jpg

 

Korleis ser eg at det er forskjellige fester?

Trudde ikkje hk blei laga med andre enn standard fester og greie...

 

Det jeg har er eldre ja , men sjekk om det kab er atx kompitabelt, står muligens i det eller i boka som fulgte med. En annen mulighet er å sammenligne alle uttakene bak , er der en utskiftbar bakplate.

Lenke til kommentar

Takker for svar :smile:

 

Prøver å lese meg til noko nyttig her, men ikkje lett med allt drit som Compaq leverer. Skal aldri meir kjøpe "ferdig-pc" på avbetaling... Ikkje at det er eg som betaler...! Men eg skal tru at det er ATX, sjølv om det ikkje står nokon plass, har ikkje manual til kabinettet då. Men eit P3 system har vel den standarden på hk? Hk er eit Compaq med VIA Apollo PRO133A system chipset! Skal sjekke innvendig, noko spesiellt eg må sjå etter?

 

Håper på svar

 

Mvh

 

Espen

Lenke til kommentar
Takker for svar :smile:

 

Prøver å lese meg til noko nyttig her, men ikkje lett med allt drit som Compaq leverer. Skal aldri meir kjøpe "ferdig-pc" på avbetaling... Ikkje at det er eg som betaler...! Men eg skal tru at det er ATX, sjølv om det ikkje står nokon plass, har ikkje manual til kabinettet då. Men eit P3 system har vel den standarden på hk? Hk er eit Compaq med VIA Apollo PRO133A system chipset! Skal sjekke innvendig, noko spesiellt eg må sjå etter?

 

Håper på svar

 

Mvh

 

Espen

 

Det som er problemet er at qompac fikk designet egne kort til en rekke maskiner disse er ikke lik noen av de du får kjøpt, dette hadde de på både p ll og lll men så vet jeg at noen hadde vanlige atx kort får håpe du er en av dem

 

sjekk hvordan skruefestene er i forhold til et atx kort og uttakene bak om disse står samlet og at det er en plate rundt dem som kan byttes ut.

Lenke til kommentar

Er nok eit ATX-formfaktor kabinett ja! :woot:

Har samenliknet med andre bilder av kabinett og hk på net, og dei har alle 10 hull for skruer som du fester hk'et på!

 

Og takk og gud for det! Nå er det bare om eg virkeleg må ha ny strømforsyning, eller duger min gamle 250W heilt ut. Vil ikkje risikere at pc'n tar dagen sånn pluttselig!

 

På forhånd, takk for alle svar.

 

Mvh.

 

Espen

Lenke til kommentar

Joa.... 480W med lys og greier er sikkert knall, men ikkje akkurat det eg trenger... :roll: Har ikkje peng til å kjøpe ein ny PSU til 400-600 kroner eller meir! Lure på om 250W PSU takler XP2500+ og ASUS A7N8X? :wink:

 

Ser at Q-TEK har ein del billige strømforsyninger, men har lest ein del negativt om dei... Ellers såg eg ein demo-brukt Chieftec 360W

 

Mvh

 

Espen

Lenke til kommentar

Ser at Q-TEK har ein del billige strømforsyninger, men har lest ein del negativt om dei... Ellers såg eg ein demo-brukt Chieftec 360W

 

Mvh

 

Espen

 

Q-TEK strømforsyingene støyer veldig(har bare hatt 550W`en=støy)

 

ville kanskje gått for en Fortron/Source, 350W, ATX12V

- med 12 cm. vifte på www.microplex.no, billig og støer lite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...