Gå til innhold

Treningslogg for ræss93


ræss93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1x26 i dips faktisk. Hvorfor adder du ikke vekt i steden?

Fordi jeg trener på et annet senter, og har ikke beltet mitt her. Kunne hengt en hantel mellom bena, men siden jeg fikk såpass ubehag i triceps for to dager siden så tok jeg lett uansett.

 

Edit: Skal bli flinkere til å ta dips før evt. volum så jeg ikek blir helt gåen.

Endret av ræss93
Lenke til kommentar

Militærpress

47,5 kg 5x5

 

Benkpress hantler

20 kg (x2) x 20 + 3x5

 

Skulderpress hantler

10 kg (x2) x 25 + 3x5

 

Flies

12 kg (x2) x 25 + 3x5

 

Bicepcurls EZ-stang

27,5 kg x 19 + 3x5

 

Franskpress

30 kg x 21 + 3x5

 

Pullups

bw + 5 kg x 9

 

Kommentar

Øker nok på alle volumøvelser neste økt.

Endret av ræss93
Lenke til kommentar

28. mai

 

Benkpress

80 kg 5x5

 

Stangroing

70 kg 5x5

 

Dips

bw + 5 kg 2x13

 

Skråbenk hantler

22,5 kg x 15 + 3x5

 

Skulderpress hantler

12 kg x 18 + 3 x5

 

Bicepcurls

30 kg x 14 + 4x4

 

Kommentar

Kan egentlig ikke forvente å øke noe særlig i øvelser fordi jeg ikke giddre å spise så mye mat. Har fått litt magefett, og det orker jeg ikke. Får heller øke kcal-inntaket litt etter sommer :)

Lenke til kommentar

Hvor mye kcal tror dere jeg bør ligge på for å gå ned litt i fett %? Får forresten ikke trent styrke før søndag.

 

86 kg veier jeg nå. 189 cm høy. 21 år. :) Ikke noe aktivitet pga kan ikke belaste kneet ! (Bare korte gåturer og styrke da)

Lenke til kommentar

Hvor mye kcal tror dere jeg bør ligge på for å gå ned litt i fett %? Får forresten ikke trent styrke før søndag.

 

86 kg veier jeg nå. 189 cm høy. 21 år. :) Ikke noe aktivitet pga kan ikke belaste kneet ! (Bare korte gåturer og styrke da)

 

Vanskelig å si, men 86kilo? Prøv 2200kcal om dagen?

 

Jeg veide 86kg sånt cirka for en uke siden, har levd på 2200kcal om dagen fra denne dagen til nå og jeg veier nå 83.5kg. Jeg er forresten 177cm :p

Lenke til kommentar

 

Hvor mye kcal tror dere jeg bør ligge på for å gå ned litt i fett %? Får forresten ikke trent styrke før søndag.

 

86 kg veier jeg nå. 189 cm høy. 21 år. :) Ikke noe aktivitet pga kan ikke belaste kneet ! (Bare korte gåturer og styrke da)

 

Vanskelig å si, men 86kilo? Prøv 2200kcal om dagen?

 

Jeg veide 86kg sånt cirka for en uke siden, har levd på 2200kcal om dagen fra denne dagen til nå og jeg veier nå 83.5kg. Jeg er forresten 177cm :p

 

Hehe takk for svar. Har spist 2186 til nå haha.. Ekke så mye det ass. Men ja, er sikkert riktig? Litt usikker, jeg tenker 2,3-2,4k bør jeg gå ned kanskje? Jeg er usikker..

 

Er ikke tjukk, har bare litt overflødig på magen - vil få frem sixpacken tydeligere.

Lenke til kommentar

Hehe takk for svar. Har spist 2186 til nå haha.. Ekke så mye det ass. Men ja, er sikkert riktig? Litt usikker, jeg tenker 2,3-2,4k bør jeg gå ned kanskje? Jeg er usikker..

 

 

Er ikke tjukk, har bare litt overflødig på magen - vil få frem sixpacken tydeligere.

 

 

Først må jeg vel si at jeg er ikke ekspert, men ifølge Akse er det 25 kcal per kg i deff. Han sa faktisk 23-28kcal, så jeg velger midten av det :p

 

2200kcal er bra, hvis du vil satse på 2400kcal skal det gå fint for da satser du på 28kcal per kg.

Sånt sett skal du gå for mellom 2000 – 2400 kcal per dag

 

 

ENDRING: Husk mye protein! ;) Gjerne 1,5 – 2gram per kg, dvs 130-160g protein per dag.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hvor mye kcal tror dere jeg bør ligge på for å gå ned litt i fett %? Får forresten ikke trent styrke før søndag.

86 kg veier jeg nå. 189 cm høy. 21 år. :) Ikke noe aktivitet pga kan ikke belaste kneet ! (Bare korte gåturer og styrke da)

Husk at du spiser for fettfri kroppsvekt. 1400-1900 i min bok om du vil deffe maks / 1kg rent fett i uka.

Litt høyere og bare gå ned 700g osv er deff det også. Det viktigste er å kunne gjennomføre det. 1400 detter man fort av om man ikke har litt penger og har planlagt litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...