Gå til innhold

Bergen Fiber - Gladnyhet til oss i Bergen :-)


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Det er allerede firmaer som Bofiber som bygger i Bergensområdet, vel og merke er de litt treige, men jeg fikk min linje installert idag. whohoo. Og dette resultatet er med en 30/30 linje ;)

 

2993741431.png

Lenke til kommentar

Joda, Bofiber er vel og bra - men er en liten aktør som kun dekker små deler av bergen og bygger saaaaaakte ut.

 

Lyse - aktør full av gryn og erfaring og når de og BKK går sammen, så kommer fiberen på kryss og tvers i byen i et helt annet tempo.

 

Gratulerer med fiber forresten. Hadde bofiber banket på døra mi, hadde jeg ikke vært vanskelig og be. Hadde tilogmed spandert kaffe på selgeren så han hadde noe å kose seg med mens jeg signerte :-)

Lenke til kommentar

Joda, Bofiber er vel og bra - men er en liten aktør som kun dekker små deler av bergen og bygger saaaaaakte ut.

 

Lyse - aktør full av gryn og erfaring og når de og BKK går sammen, så kommer fiberen på kryss og tvers i byen i et helt annet tempo.

 

Gratulerer med fiber forresten. Hadde bofiber banket på døra mi, hadde jeg ikke vært vanskelig og be. Hadde tilogmed spandert kaffe på selgeren så han hadde noe å kose seg med mens jeg signerte :-)

 

Problemet til Bofiber er jo at de kan gjerne signere kontrakter og sende ut faktura, men når de ikke gidder å levere i ettertid og bare kommer med gjentatte løgner, da blir folk grinete. Så ønsker Bergen Fiber lykke til i så måte...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 

Problemet til Bofiber er jo at de kan gjerne signere kontrakter og sende ut faktura, men når de ikke gidder å levere i ettertid og bare kommer med gjentatte løgner, da blir folk grinete. Så ønsker Bergen Fiber lykke til i så måte...

 

Jepp. Jeg har venta i snart 3 år :) Men produktet er bra når det først kommer.

 

Bofiber skal også ha litt cred for å ikke levere ruter / modem. Her er det helt opp til kunden selv å koble på utstyr, noe som jeg liker, da jeg slipper billige og trege modemer fra leverandør :)

Lenke til kommentar

 

Jepp. Jeg har venta i snart 3 år :) Men produktet er bra når det først kommer.

 

Bofiber skal også ha litt cred for å ikke levere ruter / modem. Her er det helt opp til kunden selv å koble på utstyr, noe som jeg liker, da jeg slipper billige og trege modemer fra leverandør :)

 

3 år og du smiler enda? :) Da er uansett kontrakten din utgått, men lykke til om du gidder å vente, de kan bare drite i å møte opp her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 

3 år og du smiler enda? :) Da er uansett kontrakten din utgått, men lykke til om du gidder å vente, de kan bare drite i å møte opp her :)

 

Ventet i 3 år ja, men ble koblet opp forrige uke. Yay! Ikke som om det er noen alternativer her uansett. Jeg hadde takket ja til førstemann som stod med kabel i hånda jeg ;)

Lenke til kommentar

Har selv bofiber og er fornøyd med dem, leveringen og montering var dem både treige og så ikke helt ut til å vite hva de drev med. Nå er det værtfall innstalert og jeg er veldig happy.

 

Vi bestilte 100/100 og hadde dette resultater her før tv ble innstalert:

2804847629.png

Nå ligger det desvære litt under:

3002613634.png

 

Men kan vel ikke klage :p?

 

Uansett så må jeg ønske Bergen fiber lykke til og håper de får opp farten og bygger fort ut slik at flere kan få fiber samtidig slik at de skaper litt konkurranse. Konkurranse er jo alltid bra for oss kunder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...