Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med oppstart på PCen.


Anbefalte innlegg

Heisann, i dag oppsto det problemer med det ene og det andre, for det første begynte ALT av USB enheter og koble seg ut og inn. Jeg hadde hatt problemene før med at musen hadde koblet seg ut og inn, men ikke tastatur etc. Jeg skrudde av PCen, og lot den stå litt, og når jeg skulle starte den igjen, fikk jeg problemer med startup. Det er ikke problemer som at jeg ikke kommer meg inn i Windows, men problemer slik at jeg ikke en gang kan velge "boot options", "boot menu" osv.

 

PCen har 3 uker gammelt hovedkort, CPU og ram, og derfor syntes jeg det er litt smålig urimelig at det allerede skal bli problemer med det. HDDen har jeg prøvd og ta ut, men uten hell. Tilsynelatende så ser alt greit ut, alt av vifter går, og lys ETC. er påskrudd.

 

Dersom noen har noen alternativer om hva jeg kan gjøre, tar jeg i mot alt med takk.

 

Specs i Pcen er

HK: MSI B75MA-P45

CPU: Intel Core i7 3770

RAM: Kingston DDR3 HyperX

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764132 (link til specs)

 

På forhånd, takk for all hjelp!

MVH Huxiz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, i dag oppsto det problemer med det ene og det andre, for det første begynte ALT av USB enheter og koble seg ut og inn. Jeg hadde hatt problemene før med at musen hadde koblet seg ut og inn, men ikke tastatur etc. Jeg skrudde av PCen, og lot den stå litt, og når jeg skulle starte den igjen, fikk jeg problemer med startup. Det er ikke problemer som at jeg ikke kommer meg inn i Windows, men problemer slik at jeg ikke en gang kan velge "boot options", "boot menu" osv.

 

PCen har 3 uker gammelt hovedkort, CPU og ram, og derfor syntes jeg det er litt smålig urimelig at det allerede skal bli problemer med det. HDDen har jeg prøvd og ta ut, men uten hell. Tilsynelatende så ser alt greit ut, alt av vifter går, og lys ETC. er påskrudd.

 

Dersom noen har noen alternativer om hva jeg kan gjøre, tar jeg i mot alt med takk.

 

Specs i Pcen er

 

HK: MSI B75MA-P45

CPU: Intel Core i7 3770

RAM: Kingston DDR3 HyperX

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764132 (link til specs)

 

På forhånd, takk for all hjelp!

MVH Huxiz

Jeg har hørt om halvdefekte hk som kan få dataen til å oppføre seg slik. Dette skjer som oftest noen dager etter kortet er tatt i bruk, ellers holder det flere år før feil inntreffer.

 

Du har ikke mulighet for å teste resten av delene i et annet hk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...