eveant Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Vet ikke om denne tråden ligger rett sted, men uansett: Jeg har en pc med windows 8, og jeg får ikke koblet den til tven med hdmi. Kobler den til og trykker "fn"-knappen og lager et duplikat av pc-skjermen på tven, og prøver alle 3 hdmi-inngangene med fjernkontrollen, men får det ikke til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke?
haxtorita Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Vet ikke om denne tråden ligger rett sted, men uansett: Jeg har en pc med windows 8, og jeg får ikke koblet den til tven med hdmi. Kobler den til og trykker "fn"-knappen og lager et duplikat av pc-skjermen på tven, og prøver alle 3 hdmi-inngangene med fjernkontrollen, men får det ikke til å fungere. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke? Prøv og installere driveren på ny. Vanligt problem.
eveant Skrevet 6. september 2013 Forfatter Skrevet 6. september 2013 Prøv og installere driveren på ny. Vanligt problem. Hvordan gjør jeg det?
haxtorita Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Bruker vår kjære google.no , Skriver pc navn og "driver" åsså win7/win 8 eller hva du har.
eveant Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Bruker vår kjære google.no , Skriver pc navn og "driver" åsså win7/win 8 eller hva du har. Men hvilken driver skal jeg installere? :s
eveant Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Det vet jeg ikke, haha. Åssen finner jeg ut det?
HaakonSag Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 (endret) Gå i enhetsbehandling Endret 7. september 2013 av HaakonSag
eveant Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Ikke for å være helt idiot her nå, men hvor er enhetsbehandling?
HaakonSag Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Windowsknappen > søk på Enhetsbehandling
Holtmo Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 (endret) klikk på start, så står det nederst på listen "start søk" mener jeg. Der skriver du inn "kjør". Da skal det kommet opp ett program som heter kjør.. dobbelklikk på det programet og tast inn dxdiag og trykk enter. Da vil ett program diagnosere pcen din og vise alt av hardware. opp på dette programmet skal det stå "skjerm". Klikk på denne og da vil det komme fram hvilken skjermkort du har. Programmet ser slik ut: Endret 7. september 2013 av Holtmo
Holtmo Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 eller så kan du bare søke på maskinen etter: dxdiag
eveant Skrevet 8. september 2013 Forfatter Skrevet 8. september 2013 eller så kan du bare søke på maskinen etter: dxdiag Windowsknappen > søk på Enhetsbehandling
Holtmo Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 https://downloadcenter.intel.com/confirm.aspx?httpDown=http://downloadmirror.intel.com/23101/a08/Win32_152818.exe&lang=eng&Dwnldid=23101&DownloadType=%0a%09%09%09%09%09%09%09Drivers%0a%09%09%09%09%09%09&OSFullname=Windows+8%2c+32-bit*
eveant Skrevet 8. september 2013 Forfatter Skrevet 8. september 2013 https://downloadcenter.intel.com/confirm.aspx?httpDown=http://downloadmirror.intel.com/23101/a08/Win32_152818.exe&lang=eng&Dwnldid=23101&DownloadType=%0a%09%09%09%09%09%09%09Drivers%0a%09%09%09%09%09%09&OSFullname=Windows+8%2c+32-bit* Når jeg laster ned den, så får jeg bare denne feilmeldingen:
eveant Skrevet 8. september 2013 Forfatter Skrevet 8. september 2013 Men tror jeg har 64-bit. SKal jeg laste ned denne da? https://downloadcenter.intel.com/confirm.aspx?httpDown=http://downloadmirror.intel.com/22842/a08/Win64_15319.exe&lang=eng&Dwnldid=22842
eveant Skrevet 8. september 2013 Forfatter Skrevet 8. september 2013 https://downloadcenter.intel.com/confirm.aspx?httpDown=http://downloadmirror.intel.com/23101/a08/Win32_152818.exe&lang=eng&Dwnldid=23101&DownloadType=%0a%09%09%09%09%09%09%09Drivers%0a%09%09%09%09%09%09&OSFullname=Windows+8%2c+32-bit* Det fungerer ikke selv etter jeg installerte denne 64-bitsversjonen... Hva skal jeg gjøre?
Holtmo Skrevet 8. september 2013 Skrevet 8. september 2013 Prøv denne: http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu
eveant Skrevet 8. september 2013 Forfatter Skrevet 8. september 2013 Prøv denne: http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu Fungerer fortsatt ikke. Fint om noen kunne hjelpe fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå