Gå til innhold

[Løst] Hvorfor faller nettet ut på iPad-en min hele tiden.


Heika98

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av iPad-en som alltid mister nett med ugjevne mellomrom. Jeg vet ikke hva som er problemet, eller hvordan jeg fikser det. Det er kun min iPad som har dette problemet. Dette er veldig irriterende, spesielt da jeg streamer en god del film og video på den. Noen hjelpsomme hoder her på forumet som kan hjelpe meg med å finne og fikse problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kanskje prøve å endre på kanalene for ditt trådløse nett (gjøres på ruteren sitt web grensesnitt).

 

Evt kan du også prøve å endre kryptering, evt slå den av (for testen sin skyld)......

 

Evt prøve med en annen ruter (hos noen bekjente el.l ) for å se om problemet fortsatt er til stede.

 

 

Jeg opplevde ustabilitet på en Samsung galaxy tab - ingen andre enheter hadde problem, men viser seg at ruteren jeg har sammen med WPA-PSK2 kryptering ikke fungerer sammen med dette nettbrettet, mens det fungerer på andre rutere, så har konkludert med at det er noe med ruteren som kødder det til for min del (testet faktisk to galaxy tab med samme resultat).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...