div_ Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 er en slups som aldri formaterer,defrag'er men min ibm deskstar 60gig funder helt fint etter 2år + 120gig wd det samme......er vel lucky?
M_Mickey Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Du er ikke spessielt lucky, en hd er men å vare i flere år. Men aldri å defagmentere en hd er idiotisk!
div_ Skrevet 29. september 2003 Forfatter Skrevet 29. september 2003 klar over det...men jeg "gidder ikke" en kompis kjøpte en pc for 6md siden med en 120gig harddisk 2,4gig p4 prosessor 1gig ram ect...det tok 1.5 dager for han å defragmentere!!!! tenk tiden det tar for meg som har hatt harddiskene i 3 og 1 år (60gig og 120gig)men javell ,får vel sette av tid...en gang:-)
Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Skrevet 29. september 2003 Såg vel ikkje noe spørsmål her men.... La PCen stå på defrag over natta så e an fin dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå