Gå til innhold

MSI slipper rå alt-i-ett-PC for spillere


Anbefalte innlegg

 

Det er også lite som skiller de to foregående generasjonene, men jeg vil alikevel fraråde folk å kjøpe gamle CPUer til prisen av dagens.

 

Du fikk kanskje ikke med deg at hele maskinen her er presset inn i en "skjerm". Om noe - burde "gaming" betegnelsen signalisere kraft og kvalitet. Noe MSI og resten av produsentene er fullstendig klar over, men bruker på labre produkter for å selge mer.

 

 

 

1080p er lavt for en 27" .

Ikke når det kommer til gaming på en slik PC. noe høyere og den vil ikke klare å levere bra no FPS i nye krevende spill. Så du får velge selv om du vil ha bra FPS eller høyere oppløsning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ikke når det kommer til gaming på en slik PC. noe høyere og den vil ikke klare å levere bra no FPS i nye krevende spill. Så du får velge selv om du vil ha bra FPS eller høyere oppløsning


Skjermkortet vil ikke klare å produsere akseptabel FPS på høyere oppløsning, men det endrer ikke faktum at FullHD er lav oppløsning på 27".

At det heller ikke er tilfredstillende "gaming" panel på dagens 27" endrer heller ikke det at FullHD er lav oppløsning på 27".

Mest relevant her er at det er min og din mening. Det hele er ett luksus problem, men det er meningen til den enkelte som avgjører innkjøp. Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg skjønner virkelig ikke helt vitsen med disse alt i ett pcen. du kan jo allikevell ha et mini atx kabinett som du kan skifte deler på. Det er jo ikke akkurat slik at denne er så veldig enkel å dra med seg heller, ihvertfall ikke med en oppløysning på 27" Ville heller hatt en kraftig bærbar, og en stasjonær gamer ståendes hjemme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...