Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heisann!
I år skal endelig jeg bli russ, men som sikkert maange før meg, sliter jeg med russekortet. Jeg klarer absolutt ikke å finne på noe motto, "quote" etc. Noen som har forslag.

Jeg har selv søkt rundt på nettet, men jeg finner stort sett kun det de fleste har på kortet sitt. Jeg vil ikke ha noe som handler om sex, drikking osv.

 

håper på svar! Må være ferdig til den 4. sept

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du har fortsatt god tid, husker at russesidene drev med slik "skremselspropaganda" for å få folk til å bestille asap. For 2013 russen var absolutt siste frist for å bestille russekort i desember i fjor ihvertfall...

 

Du kan for eksempel prøve å søke etter russekort sitat lister selv om det ikke blir så veldig orginalt... :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tenk på noe du liker som kan sette deg i et godt lys sosialt, eller ovenfor en gruppe. Lag quoten din utifra det, så får du også noe originalt. For eksempel hvis du er pothead og liker å røyke, som en venn av meg hadde:

God made weed, man made beer. In god we trust!

 

Strekker ut til en gruppe mennesker som liker det samme som deg og det blir lettere å få nye venner :) Bare pass på at du ikke lager noe som kan drite deg ut og ødelegge respekt. GL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...