Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Win7 Ultimate 64Bit starter ikke


Anbefalte innlegg

Har nettop flytta litt hardware fra ett kabinett til ett annet, og i prosessen virker det som noe har skjedd med HDD. den gir ingen tegn til at noe er feil i bios og den blir detectet som den alltid har blitt men windows vil ikke boote. har prøvd alt av recovery og startup repair, tilogmed repair fra disk uten hell. om noen har noen tips som ikke inkluderer reinstall så vær så snill å del dette med meg.

 

vil ikke reformatere pga filer jeg gjerne vil beholde som jeg ikke har backup av.

 

må med en gang unnskylde alle skrivefeil, er ganske sliten etter lang arbeidsdag og mye feilsøking.

 

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått kobla disken til en fungerende maskin og alt kommer opp uten problem, har installasjons disken liggende og lurer på om en "upgrade" kan fikse problemet.

 

sitter for øyeblikket å tar backup av alt jeg trenger. file hoarding problemet mitt gjorde meg så paranoid at jeg bestillte 2 nye disker så jeg kan ha backup av de viktigste tingene mine.

 

noe annet jeg nettop fant ut er at jeg ikke har formatert eller lignende siden WOT closed beta som endte i januar 2011.

 

skal bli godt å bytte ut den gamle 1TB mekaniske disken med en SSD og få inn en 2TB for alt det viktige søpplet jeg tviholder på.

 

sorry for random babbling begynner å bli rimelig trøtt.

 

takk for all hjelp og tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...