Gjest Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Enda godt fiberlinja straks er i hus her. Bort med 50 år gammel kobber og idiotiske "linjeavgifter" til Telenor. Det skal bli godt. Jeg har per i dag hverken fasttelefon eller annet, men betaler 2 avgifter i tillegg til ADSL bare for å få lov å ha ADSL fra Telenor. xxxxx-virksomhet! Det skal bli en sann glede å melde "Nå kan dere komme og klippe av kobberen utenfor huset, fjern den også gjerne fra tomta helt gratis, og stopp alle avgifter per asap". Hva med NRK-lisensen?
capitane Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Enda godt fiberlinja straks er i hus her. Bort med 50 år gammel kobber og idiotiske "linjeavgifter" til Telenor. Det skal bli godt. Jeg har per i dag hverken fasttelefon eller annet, men betaler 2 avgifter i tillegg til ADSL bare for å få lov å ha ADSL fra Telenor. xxxxx-virksomhet! Det skal bli en sann glede å melde "Nå kan dere komme og klippe av kobberen utenfor huset, fjern den også gjerne fra tomta helt gratis, og stopp alle avgifter per asap". Gratulerer med gratis fiber - ja, for du har vel ikke tenkt å betale for den heller? 2
Ar`Kritz Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Enda godt fiberlinja straks er i hus her. Bort med 50 år gammel kobber og idiotiske "linjeavgifter" til Telenor. Det skal bli godt. Jeg har per i dag hverken fasttelefon eller annet, men betaler 2 avgifter i tillegg til ADSL bare for å få lov å ha ADSL fra Telenor. xxxxx-virksomhet! Det skal bli en sann glede å melde "Nå kan dere komme og klippe av kobberen utenfor huset, fjern den også gjerne fra tomta helt gratis, og stopp alle avgifter per asap". Du kan jo si opp strømmen samtidig, så slipper du nettleie! Kjempelurt!
Theo343 Skrevet 25. august 2013 Skrevet 25. august 2013 (endret) Gratulerer med gratis fiber - ja, for du har vel ikke tenkt å betale for den heller? Logisk brist? Betaler da gjerne for et vesentlig bedre produkt og man får så mye mer for hver krone da gitt hehe. Også slipper jeg disse tulleavgiftene fordi man har 50 år gammel kobber på tomta "som ska vedlikeholdes og driftes" kan du skjønne. Å gå fra 50 år gammel kobber til nymoderne fiber (som jeg forøvrig har jobbet med i mange år selv) blir som å foreta en heftig tidsreise på hjemmeplan. Mulighet for opptil 400Mbps per dags dato gjør heller ikke vondt altså. Å fjerne paraboler og annet kjas og konsolidere kostnader og produkter er også kjekt. Ut fra kommentarer skulle man tro det var noen "satte" televerk ansatte i tråden Eller kanskje det bare er ren barnlig misunnelse fra Capitane og Ar´kritz Endret 25. august 2013 av Theo343
Ar`Kritz Skrevet 25. august 2013 Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg har 40 Mbit VDSL, så selv om jeg kunne hatt bedre opplasting har jeg det absolutt ikke vondt mtp. internetthastighet. Skjønner imidlertid ikke helt hvor motstanden din mot linjeleie kommer fra. Jeg føler jo at det stikker litt å betale skatt for at late ungdommer skal kunne NAVe, men jeg skjønner nødvendigheten av systemet. Endret 25. august 2013 av Ar`Kritz
Lasse4 Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Bor i lørenskog kan greit si at jeg bor 20 min unna sentrum av Oslo, jeg har 0.4 opp og 1.9 ned. Vi betaler 399kr for nettet. Samtlig så har jeg sjekket med get og de har 10/10 for 349kr. Har ringt telenor utallige ganger og de sier de skal fikse det men ingen ting har skjedd. Klarer ikke og overbevise mor om og bytte nettverk. Alt jeg kan si om telenor er at de har et dårlig nettverks tilbud. Skaff dere noe annet enn telenor!
Gjest Skrevet 14. september 2013 Skrevet 14. september 2013 Bor i lørenskog kan greit si at jeg bor 20 min unna sentrum av Oslo, jeg har 0.4 opp og 1.9 ned. Vi betaler 399kr for nettet. Samtlig så har jeg sjekket med get og de har 10/10 for 349kr. Har ringt telenor utallige ganger og de sier de skal fikse det men ingen ting har skjedd. Klarer ikke og overbevise mor om og bytte nettverk. Alt jeg kan si om telenor er at de har et dårlig nettverks tilbud. Skaff dere noe annet enn telenor! Jeg blir aldri lei av å se hvor mange personer som tror de er verdens sentrum.. At DU har et dårlig nettverkstilbud fra Telenor betyr ikke nødvendigvis at alle andre har dårlig nettverkstilbud fra Telenor, men siden verden dreier rundt deg så kommer du vel aldri til å innse det. Håper ikke skylappene du tydeligvis går rundt med på permanent basis medfører gnagsår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå