Gå til innhold

Det ultimate stueunderholder..


Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har tv, reciever, blurayspiller, litenmediaboks som spiller av netflix og ps3.. og like mange fjernkontrollere..
Og i det siste har jeg hengt meg på Spotify..
Tv´n er av Sony Bravia 46 og har 3d, men uheldigvis er den ett år for gammelt til å støtte netflix, og muligens spotify.

Utelukket å bytte tv nå, så er vel på jakt etter en muligens receiver som støtter spotify trådløs, og om det er noen omveier for å få sony tv til å streame fra netflix.

Hvis ikke må jeg bruke den lille mediaboksen.. men skal prøve å kutte ut noen av boksene.

.
Noen som vet om det finnes recievere som støtter netflix?
Og får ikke spotify på ps3 uten å streame fra pc gjennom ps3 media server.
Noen kloke hoder som kan gi meg ett tips, fra egne erfaringer og egne oppsett?

"Tenker litt høyt nå, en reciever som støtter spotify, da går musikken rett ut i stua, den er grei..
Ps3 streamer Netflix raskt og greit.. og samtidig spiller av 3d og bluray.
Lurer på om PS4 gjør det samme når den kommer, muligens.
Så kanskje en wifi reciever og ps3/4 er en god start, eneste minus er mine sone 1 dvd´r, de får jeg ikke spilt av på ps3.. så da må jeg likevel ha min multisone bluray/dvd spiller.."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onkyos nye forsterkere for 2013 støtter sporify og har fått trådløs tilkobling. Tror 626 skal ha dette, og vet at 828 har det.

 

Når det kommer til Netflix så er det nok litt verre. Onkyo er gjerne den som kommer med det nyeste først. Men for Netflix så ser det ut til at du må over på ferdig anlegg som har BD spiller (forsterker, BD spiller og høyttalerpakke).

 

Hvis du tenker mulitsone spiller, så er OPPO eneste gode alternativ. Sonefri på både BD og DVD. Samt at den spiller BD mye bedre enn PS3. Denne støtter Netflix, tror også spotify (har ikke sjekket da jeg ikke bruker den). Det følger også med trådløs adapter i pakken. Oppo slapp for lenge siden nye spillere, og mange byttet da ut sine 93 spillere, som fortsatt er like bra, og støtter det meste.

 

Andre løsninger kan være å finne en billig og liten media avspillere som støtter begge deler som du kan gjemme bak andre ting. Kan bli styrtes av en smarttelefon osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...