Gå til innhold

Lite film-problem i Generals

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mellom hver mission er det en slags lite briefing der man får se en liten filmsnutt. Greia er at det hakker lissom... Når han duden prater blir det bare slik; "The GLA....infiltrated....base" osv. Pluss at selve filmsekvensen hakker også. Noen som har hatt samme probem, evt. kan gi meg noen tips? Jeg vet det ikke er maskinvaren, da den er bra nok.

-Martin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører spillet helt glatt uten hakking. Det er ikke disse "in game" sekvensene som hakker... det er der loadinga foregår før man starter å spille lissom...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde samme problemet, prøvde å installere skjermkortdrivere på nytt osv, men det hakket sånn alikevel. Installerte RivaTuner (oppdatert til nyeste versjon, hadde en gammel versjon installert), fiksa i BIOS'en (satt på alt som var av guffe når det gjaldt AGP), og plutselig en dag funka det. Tingen er at jeg gjorde så mye forskjellig samtidig at jeg ikke er helt sikker på hva som fiksa det, men tror det var nyeste skjermkortdrivere i kombinasjon med en oppdatert RivaTuner (som da har støtte for driverversjonen som er installert) som gjorde susen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...