Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært litt dårlig siden onsdag. Jeg begynte å føle meg svimmel etter at jeg dunket hodet i en stang. Det var ikke så veldig ille denne dagen.

På Torsdagen våknet jeg opp med svimmelhet, noe kvalme og vondt i ryggen. Ryggsmertene kan skyldes at jeg jobber på et lager og det blir mange tunge løft, men det er merkelig at det skal komme så plutselig.

 

I dag(fredag) våknet jeg opp med veldig stiv nakke og generelt stive ledd, samt feber, svimmelhet og kvalme. Kan dette være en hjernerystelse, sannsynligvis har det ingen ting å gjøre med slaget.

 

Jeg lurer på om dette kan være influensa, evt kyssesyken eller ME. Håper ikke på de to siste.

 

Er det noen der ute som vet hva dette er symptomer på?

Har prøvd å google alt, men jeg finner ikke så mye.

På forhånd takk :)



Anonymous poster hash: d5fa1...856
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor hardt dunket du hodet i stangen da? Var litt beleilig hvis det ikke er hjernerystelse, men det beste er alltid å ta en tur innom legen, ingen her kan gi noe definitivt svar til deg :)

Var ikke så veldig hardt egentlig. Ble litt svimmel med en gang, men det gikk over etterhvert. Mer svimmelhet kom dagen etterpå. I tillegg så har jeg hodepine og feber, kaldsvette. Får ta en tur innom legen hvis det ikke bedrer seg. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...