Nautica Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Ble bra det. Nå har du tatt bilde i "den blå timen" da kan du også prøve i "den gylne timen" når solen står opp
Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Skrevet 20. august 2013 Ble bra det. Nå har du tatt bilde i "den blå timen" da kan du også prøve i "den gylne timen" når solen står opp Takk Tror jeg venter litt til soloppgangen dukker opp i noen lunde fornuftig tid Har jo utsikt mot øst så det blir sikkert veldig bra! Forslag til innstillinger for å få med mest mulig av rødfargen?
lashrasch Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Takk Tror jeg venter litt til soloppgangen dukker opp i noen lunde fornuftig tid Har jo utsikt mot øst så det blir sikkert veldig bra! Forslag til innstillinger for å få med mest mulig av rødfargen? Ta bildet i RAW, så kan du justere hvitbalanse slik du vil ha den i ettertid. 1
Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Skrevet 20. august 2013 Blir installering av LR i kveld, så da skal jeg prøve meg litt på RAW-justeringer. Eneste ulempen er at det blir dobbelt så mange filer å slette når jeg rydder opp alle de mislykkede forsøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå