Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Liten" hverdagsdate - trenger noen pointers!


Anbefalte innlegg

På fredag møtte jeg en jente jeg har tekstet litt med et par uker. Vi hadde en god tone, flørtet litt og hadde det superhyggelig og småkysset litt utover kvelden. Vi har aldri egentlig snakket mye med hverandre eller vært venner før dette.

 

I dag, litt sånn halvspontant, har vi avtalt å møtes i byen. Det blir jo en helt annen setting som jeg egentlig ikke vet hvordan jeg skal takle. Jeg er ikke nervøs, tar det med slående ro (hun har jo allerede sagt ja til å møte meg), men jeg har vært i to lengre forhold de siste 4 årene og har egentlig glemt litt hvordan man "dater" eller blir kjent med noen man kanskje ser på som mer enn en potensiell venn.

 

Vi har ikke avtalt noe mer enn at vi skal møtes i seks-tiden, og jeg lurer jo litt på hva vi kan "finne på" som er litt mer spennende enn å ta en kaffe og gå en tur i parken. Jeg vil kanskje legge litt mer i det, men vil ikke ta hun med på middag heller, og ikke hjem, vi er ikke der enda. Jeg trenger litt tips til morsomme, enkle og greie småaktiviteter man kan gjøre på en hverdagsdate med noen man møter for andre gang. For spesifikt? Haha!

 

Er 22 forresten, hun er 21. Bor i Oslo.

 

Setter stor pris på tips til ting man kan gjøre, folkens! Håper dere skjønner situasjonen min ut ifra det jeg har skrevet, tror også at det er mange andre som er i samme situasjon. Anonym poster: e4a451baae2ff10d4a5e66f1f9d979b1 Anonym poster: e4a451baae2ff10d4a5e66f1f9d979b1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

"Å ta en kaffe og gå en tur" var vel det jeg ville foreslå, da det er safe og vist dama er spennende trenger det ikke å være dølt.

Er ikke lommekjent i Oslo for å si det mildt, men kanskje gå på et museum?

Hadde det vært på dagtid hadde jeg tatt ruten til Kollen og prøvd ziplinen :D

Lenke til kommentar

Dette er vel litt sent, i og med at daten var i går..hvordan gikk det?

blir det flere dater ?

anyways, her er mitt tips.

 

Aktivitetsdate! gjør noe sammen. Tenk i baner bowling, pool, tivoli o.l.. Gjerne med et lite konkurranse element i seg. La henne gjerne vinne også. Grunnen til dette er at du vil hun skal knytte deg opp mot et positivt minne fra daten. Samtidig er slike dater også ideelle for den viktige kroppskontakten. (klemmer, high fives etc. )

 

Hold det lekent og morsomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...