Gå til innhold

Blizzard erter oss med Diablo III-relatert nettsted (Mac, PS3, PS4, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og gjort livet enda kipere for de som bare vil spille spillet vanlig? Nei takk.

 

AtW

 

Hvordan ville det gjort livet kjipere for de som bare vil spille vanlig? Fordi du må spille de 30 første levlene om igjen? Regner med du tenker på "vanlig" som uten AH? Det er jo strengt tatt et unntak og ikke normen...

Lenke til kommentar

 

Hvordan ville det gjort livet kjipere for de som bare vil spille vanlig? Fordi du må spille de 30 første levlene om igjen? Regner med du tenker på "vanlig" som uten AH? Det er jo strengt tatt et unntak og ikke normen...

 

Korrekt, det er akkurat det jeg tenker på, always online på SP er ille nok om man ikke skal spyttes i trynet og få ødelagt spillingen din pga hva random andre folk gjør i sine online-aktiviteter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Velger D2 foran D3, any day. Faktisk så ville jeg heller ha spilt WoW vanilla foran dagens oppgulp de kaller WoW.

 

Enig og enig. synes fortsatt det er gøy å dra frem d2 av og til å levle hardcore ved å bruke mine kunskaper om spillet og kun det jeg finner selv av utstyr til å nå baal i hell. Helst uten å stoppe for å farme. D3 er ok til du kommer til nightmare, men der kan du nesten like godt stoppe, for d3 har ikke den samme dybden som d2 har med utstyr og spells.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...