Gå til innhold

Minnekort til Vita


Cord

Anbefalte innlegg

Gikk til innkjøp av en Vita i går, og må si meg mått imponert! Men en ting:

 

Etter å ha lastet ned Resistance, er det bare 500 MB igjen på Minnekortet som fulgte med. (4GB)

 

Hvor stort minnekort bør jeg ha? Og hvor får jeg det til en overkommelig sum :-) Er jo forholdsvis glissent med spill i butikker rundt omkring, så ser vel for meg at det blir endel nedlastning fremover..

 

PS: Er det noen måte å se hvor store spillene er før nedlastning? Ser på Jak og Dexter Triologien f.eks, så står ikke dette oppgit? Samme med R&C:Q-force.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er feil. Vita bruker en custom løsning for minnekort, så du kan ikke kjøpe for eksempel et vanlig Micro SD-kort. Dette gjør Sony for å tjene ekstra penger, så det er bare de offisielle som fungerer. Dog finnes det sikkert noen kopier fra Kina.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Det er feil. Vita bruker en custom løsning for minnekort, så du kan ikke kjøpe for eksempel et vanlig Micro SD-kort. Dette gjør Sony for å tjene ekstra penger, så det er bare de offisielle som fungerer. Dog finnes det sikkert noen kopier fra Kina.

 

Fant ikke noe "kinamat"! Da blir det vel bare å bite tenna sammen og kjøpe et 32GB kort. Man får se på det som en investering ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gravity Rush og Persona 4 er de eneste must buy-spillene i mine øyner. Om du vil ha en shooter mens du venter på Killzone, er Uncharted verdt en titt. AC3: Liberation kan være verdt å sjekke ut for fans av serien. I tillegg er de fleste porter fra ps3 gode spill som kan være verdt en titt,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...