Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Grattis, teorien varer i 3 år? Må ta den selv har planer om lappen til våren. Må bare få tilbake den først
HuskyHaugen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Skrevet 9. august 2013 Den varer i 3 år fra du består ja! haha åja? Kommet på bakhjulet?
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Den varer i 3 år fra du består ja! haha åja? Kommet på bakhjulet? Har ikke mc lappen enda, også jeg presterer ofte å kjøre ganske fort til vanlig Så hadde jeg maks uflaks og ble tatt på fredag 125km/t i gjennomsnitt i 80 sone. M Men jeg er RAM til å sykle på bakhjulet så blir nok Super moto på meg som sykkel! Har du tenkt på hva slags sykkel du vil ha?
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Sjæl! Beste sykkelen i verden. Jeg hadde alltid lyst på R før, men endag så jeg han norske karen på utube som kjørte rundt på bakhjulet og da ble jeg bare forelsket i den sykkelen!
Vertical^ Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Du har bestått lappen for lett-sykkel og skal kjøre en 510? Plombere kraftig ned på effekten da?
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Du har bestått lappen for lett-sykkel og skal kjøre en 510? Plombere kraftig ned på effekten da? Tenker sikkert litt fram i tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå