Gå til innhold

Iphone 4S - Trolig batteri problemer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fikk for ikke så veldig lenge siden problemer med min Iphone 4S. Jeg satt i sengen min og sjekket facebook og flere sånne ting på telefonen. Jeg syntes den var fryktelig mye varmere enn den vanligvis er, men jeg fortsatte å bruke den siden jeg chattet med noen jeg likte å snakke med. Men etter en stund ble plutselig skjermen GUL, og så restartet den. Den var VELDIG varm, mye varmere enn det som var meningen. Da satte jeg den bare fra meg og begynte å sove. Når jeg våknet igjen skulle jeg ta opp mobilen for å sjekke om jeg hadde fått noen andre meldinger. denne gangen var den enda varmere, og den ville ikke skru seg på.

 

Etter en stund inne i et kjølerom ble iphonen kald igjen, og jeg greide å skru den på. Men dem lader opp fryktelig tregt, og batteri tiden var fryktelig dårlig! Ikke bare det! Den ble også unormalt varm enten den ladet eller ikke.

Jeg hadde tenkt til å sikkerhets kopiere, men det var for sent. Den skrudde seg av igjen, men nå vil den ikke lade i det hele tatt. Den har vært jailbreaket før, så garantien gjelder ikke (tror jeg). Den er et og et halvt år gammel, fikk den i julegave i 2011.

 

Har noen opplevd det samme? kan noen hjelpe meg? Jeg setter virkelig pris på all hjelp jeg kan få! Har ikke kontaktet Apple Support, men gjør det kanskje hvis jeg ikke finner noen løsning på problemet.

Takk!

 

PS. Hvis dere trenger mer info for å løse problemet så er det bare å si ifra!

 

Kommer aldri til å kjøpe an Iphone igjen. Har hatt alt for mange problemer med min Iphone. min gamle HTC Tattoo hadde ingen sånne problemer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...