Gå til innhold

[Løst] Søker rask, liten og "xda-vennlig" Android


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner min Nexus S begynner å bli sliten og for svak for multitasking. Spotify stopper mens jeg skriver sms, etc.

 

Så derfor er jeg nå på jakt etter en ny telefon, og utvalget er ikke stort for meg. Mine krav er

- Rask. Hvor fin 3D-grafikken i spill er er ikke så viktig, men jeg må kunne høre på Spotify, surfe i Chrome og svare på en sms uten at applikasjoner restartes.

- Bluetooth 4.0

- NFC

- Liten. Galaxy S2 har skjerm i største laget for meg. Batteritid og oppløsning er viktigere enn at den er tynn og har stor skjerm.

- Må ha et par utviklere av Custom Roms i ryggen, gjerne Cyanogen eller AOKP. Disse utviklerne går som regel mot de mest populære mobilene, som også er blant de største og dermed utenfor hva jeg ønsker.

- LED til kamera

 

Stort pluss om den har trådløs lading, varslingslys i flere farger, kameraknapp, er vanntett, etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort pluss om den har trådløs lading, varslingslys i flere farger, kameraknapp, er vanntett, etc.

Uten å oppfylle noen av disse (såvidt jeg vet), så kan S4 mini være et alternativ, mindre og betydelig raskere enn S2. Og forsåvidt de andre nye "Mini" modellene som HTC One Mini og ryktebørs Motorola X mini. Det er dessverre fortsatt slik at bedre specs pares med større skjerm. Savner egentlig størrelsen til Defy+ (3.8" med tynn ramme) nå som jeg bruker 4.3" telefoner. Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...