Gå til innhold

Qtek 7070 vs T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis penger ikke betydde noe ville jeg valgt Qtek 7070, funksjonene dens er overlegne. Det skal komme en oppdatert modell som er enda bedre senere, det kan være en idè å vente på denne. Begge kan ha MSN Messenger. Med T610 må man laste ned cMessenger. Det funker fint, men det tar ekstremt lang tid å logge seg på. MSN Messenger følger med Qtek 7070.

Lenke til kommentar
jeg ville valgt T610, uten tvil. DEn er mye lettere, mindre, + har flere og mer nødvendige ting, hvem trenger vel msn messneger på telefonene??? :-? Det eneste T610 ikke har er jo MP3 spiller, men det kan man jo kjøpe til.. T610 har også MYE lenger stanby tid og tale tid!!

 

Mere nødvendige ting?er du gal 7070 har flere nødvendige ting kanskje ikke som standard men det finnes mange programer å laste ned for qtek`en.

Ta qtek du eller vent på den nye som kommer til å ha kamera og.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

q tek er jo en tlf med microsoft programvare, bare der er det så mye forskjell fra andre tlf, at det ikke kan sammenlignes, for ikke og snakke om den STORE men akk så strømspisende skjermen, det er lettere legge inn programmer og slikt på den fra pc, jeg har en sånn, og tror nok at en 610 ikke kan sammenlignes med den, uansett om de hadde kostet det samme,

Lenke til kommentar
Ikke tenk på pris, la oss si de kostet like mye..

 

Hvilken er best?

Hva er de vesentlige forskjellene på Qtek 7070 og T610?

Qtek er en helt klart mere unik mobiltelefon,du kan surfe på interentt explorer,og laste ned programmer derfra,den har video,og mp3avspiller,den kan oppgraderes til alt mulig..Den har 32 mb ram og 32 mb rom..T610 har 2mb..og QTEK kan du utbygge til en GIGABYTE!

 

Mens T610 har innebygget blåtann,kamera,bedere brukersnitt...Jeg ville ha ventet til oppfølgeren til qtek som kommer sanrt,den har innebygget blåtann og kamera..foreslår at du leser testene av både qtek og t610..

 

Dessuten har qtek vesentlig bedere skerm:TFT 176X220(husker ikke om det var TFT eller TFD,men de er jo helt like,bare at den ene er minre baterikrevende en den andre..)

 

 

QTEK har vesenlitg dårligere batteritid

 

STN 128X160(T610)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...