Gå til innhold

S4, HTC one, noe annet? Hjelp til valg.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå en iPhone 5 som jeg har binding frem til oktoberslengen og jeg vil prøve noe nytt.

 

Har tidligere hatt en HTC Desire Z med dårlig erfaring, men er villig til å gi HTC en ny sjanse.

 

Men har også lyst til å prøve S4.

 

 

Kan noen, hvis han/hun gidder og gi meg litt erfaringer om enten HTC One eller S4.

 

Hvis det kommer noen andre topptelefoner rundt oktoberslengen, som folk vet om er det bare å skrike ut da det kan hende jeg velger den i stedet :)

 

 

Takker for alle svar

 

Haakonsag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv gått for S4 Active. Basically S4 med bedre byggekvalitet og den er vanntett. Det eneste minuiset er at kameraet er dårligere.

Ja, jeg er en nokså aktiv bruker kameraet og da vil jeg ikke betale like mye for en med dårligere kamera uansett byggekvalitet. Er ganske forsiktig, og har ikke en eneste ripe i iPhonen.

 

 

Jeg skal personlig kjøpe meg HTC One Mini så fort den kommer ut. Jeg kommer fra en s2 på 4,3" - og med mine små hender blir begge de to nevnte rett og slett litt for store for min smak.

Takk for videoen, skal ta en titt. Har holdt litt i S4 på Spaceworld, og det er ikke noe problem med størrelsen på hånda ;)
Lenke til kommentar

Første appen du bør installere på One (dersom du ender opp med den) er "Power Toggles" Da får du tilgang til å deaktivere/aktivere alt av funksjoner som autorotasjon, wifi, gps, 3g/4g etc fra hovedmenyen på en enkel måte. Det er noe Samsung har skjønt i touchwiz.

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dersom S4 Active er uaktuel hadde jeg definitivt gått for HTC One. S4 føles ut som en leketelefon i forhold, byggekvaliteten på One er ufattelig god.

 

Har helt motsatt opplevelse.

 

Men går neppe feil uansett. Litt issues med batteriet på One etter 4.2.2 mener jeg å ha lest. Men sikkert bra nok =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...