Gå til innhold

Erfaringer med Andersson høyttalere?


Anbefalte innlegg

Har aldri hørt om dette merket engang. Selv er jeg bittelitt interessert i lyd og eier et par eldre Dali høyttalere som jeg har hjemme på gutterommet, og kjører flere high-end headsets her jeg bor nå.

 

MEN, saken er: Vi er en gjeng som har flyttet inn i et kollektiv sammen. Vi må ha et lydanlegg. Vi har ikke så altfor mye penger å bruke.

 

Vi trenger et anlegg som spiller greit, det må være ok lyd, men trenger ikke være noe helt fantastisk. Kom over noe som så for godt ut til å være sant. Et aktivt 2.1 anlegg til rundt 2500kr med bluetooth.

 

http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hjemmekino/hjemmekinosystem/21-hjemmekinosystem/hyttalerpakke/andersson-aktivhyttalerpakke/185936.4950/

 

Setter som sagt ikke sinnsykt store krav til lyden, men det er viktig at det spiller noenlunde rent, med litt trøkk og ikke er helt håpløst i noen av registrene.

 

Prøvde å søke litt rundt, men finner ikke en dritt informasjon om noe Andersson i det hele tatt, virker ikke engang som de har en egen hjemmeside. Kan noen være så snill å fortelle meg om dette er komplett dritt eller en ganske god deal hvor man faktisk får mye lyd for pengene? Vi har ikke all verdens plass, så dette var ganske fristende.

 

Alternativene har nesten vært et PC-anlegg til noenlunde samme pris fra Creative (tror jeg det var) - det må jo være bedre lyd i dette, hvis de faktisk er produsent av høyttalere og ikke gaming utstyr og PC'er?

 

Håper noen kan hjelpe.. =)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei :)

 

Har den subwooferen, anbefales sterkt til prisen, er litt rumlebass men men. Har ikke hørt de små som følger med, men har et par andersson his 1.1 som spiller langt over hva man skulle tro til prisen så er godt mulig dem også gjør det! :)

 

EDIT

 

Tror ikke at det er noen egen produsent, men tror det er netonnet som lager dem uten at jeg skal si det sikkert ;)

Endret av Amund1999
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...