Gå til innhold

HTC One SV, godt kjøp til 1700kr?


Anbefalte innlegg

Som emntetittelen sier, lurer jeg på hva dere syns om HTC One SV til 1700kr. Har lest gjennom en del tester, blant annet amobil, og de virker å være noe skeptiske, men da den ble testet kostet den vel 3000kr, og siden det er såpass kort tid siden, tenker jeg at dette kanskje er et veldig godt tilbud.

 

I utgangspunktet skal personen som skal ha den ikke bruke den til veldig fancy greier og lite data, og 4G er sånn sett kanskje litt bortkastet. Det som derimot er nokså viktig er at batteri og kamera er ok, helst bedre enn feks en Xperia Mini Pro/ Active.

 

Finnes det noen alternativer som bør vurderes? Prisklasse er maks 2000kr, med mindre det er noe helt spesielt rett over.

 

http://www.lefdal.co...NGINE_PRISGUIDE

 

Tenkte feks på Galaxy s3 mini, men der dyrere og tar dårlig bilder ifølge amobil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips, brukeren vil nok helst ha android, som gjør Nokia uaktuell. Den koster også 500kr ekstra, som gjør at man nærmer seg en prisklasse hvor det hadde vært fristende å vente på et tilbud på eksempelvis Galaxy S3 som jeg synes tilbyr en bedre allround pakke. Kamerat er sikkert bra på Nokiaen, og det betyr en del, men ikke alt.

Lenke til kommentar

Takk for tips, brukeren vil nok helst ha android, som gjør Nokia uaktuell. Den koster også 500kr ekstra, som gjør at man nærmer seg en prisklasse hvor det hadde vært fristende å vente på et tilbud på eksempelvis Galaxy S3 som jeg synes tilbyr en bedre allround pakke. Kamerat er sikkert bra på Nokiaen, og det betyr en del, men ikke alt.

Bra tilbud på Lumia 920, nesten 800 kr billigere enn neste på lista. Har kjøpt S3 4G på tilbud på elkjøp for en uke siden for bare 2 695 kr! Utrolig bra pris for en mobil med quad core, 4,8" HD skjerm og 2 GB RAM. S3 anbefales!

Lenke til kommentar

LG ser bra ut, mye for pengene i alle fall, litt skeptisk til LG, blant annet pga oppdateringer som ikke har kommet til tidligere modeller. Tviler ikke på at man ikke får bedre under to lapper.

 

Galaxy S3 er et alternativ men den er litt dyr enda dessverre, siden prisklassen er under 2000kr.

 

Ingen som har erfaringer med HTC one SV?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enig i at den ser ut som maksimalt for penge i prisklassen, ihvertfall på papiret. Merket har jeg ikke de beste erfaringer med.

 

Uansett, telefonen er nå mottatt og i bruk. Personen som bruker den er fornøyd, og jeg må si at selv om den ikke er den mest imponerende telefonen rent hvis man ser på spesifikasjonene, så må jeg si den er føles som et kvalitetsprodukt, og den gjør det bra på de fleste områder. Batteritiden er god. Kameraet er som forventet ikke det aller beste men det duger.

 

Når dette er sagt så er det kun til den prisen jeg vil være fornøyd, og dette er vel også egentlig en utgående modell, som blir erstatte av bla. HTC one mini og Desire 500.

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...