Gå til innhold

Legge inn søknad på finn.no eller møte opp personlig?


Anbefalte innlegg

Er i gang med å søke jobb og lurer på om jeg burde legge inn søknad på finn.no eller besøke jobben og levere en CV og jobbsøknad? Eller kanskje begge deler? Jeg er student og dette blir søknad til butikkjobb osv.

 

Takker for alle svar!

 

Mvh

engM

Endret av Engm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALT... lever søknad på Finn eller andre plasser (mail) + levere personlig og referer til den andre søknaden, vent noen dager ring og mas, ring og mas, ring og mas!!!!!!!!

 

Tro meg, gjør det på alle jobber å du har jobb innen kort tid hvis du ikke er normalt oppegående... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ALT... lever søknad på Finn eller andre plasser (mail) + levere personlig og referer til den andre søknaden, vent noen dager ring og mas, ring og mas, ring og mas!!!!!!!!

 

Tro meg, gjør det på alle jobber å du har jobb innen kort tid hvis du ikke er normalt oppegående... :p

 

Dette høres ut som en god plan! Takker :D!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Dette høres ut som en god plan! Takker :D!

 

skriv ut cv og søknad og MØT opp i butikkene. Det gir et så my bedre inntrykk. Om de ber om cv via mail. Så send via mail. Men min erfaring er å ta kontakt. Slik jeg fikk lærlingeplass og 3 andre jobber. Jeg er 17år

Lenke til kommentar

 

Takker for svar! Skal jeg bare spørre etter dagliglederen og levere søknad og cv da?

 

Du går inn i den aktuelle butikken og spør betjeningen om daglig leder er ledig for en liten prat, si at du er på utkikk etter ny jobb og har med CV og søknad som du ønsker å levere. Hvis DL ikke har mulighet for å snakke med deg på dette tidspunktet så gir du bare papirene til en av de ansatte i lokalet og ber de hyggelig om å gi det videre til DL når h*n er ledig.

 

Gi et like godt inntrykk til de andre ansatte som du ville gjort ved første møte med DL, det kan ha mye å si. :)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...