Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt å pisse


Henholland1

Anbefalte innlegg

Var plutselig vondt når jeg pissa i dag. Hva kan det være/hva er mest sannsynlig at det er? Er forøvrig på kur for tiden, og finner det sannsynlig at det kan ha noe med saken å gjøre. Har kjørt d-bol i 3.5 uker og kjører 500mg testo ukentlig. D-bolen er bare kickstarter, så den går jeg av i morgen eller i overmorgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det trenger ikke å være en kjønnssykdom. Urinveisinfeksjon er også en mulighet.

 

Vondt å pisse = spør legen. Anonym poster: 9329e1f263a49a5182f096e18066a6e0

 

Nei, men om TS har hatt ubeskyttet sex med én eller flere tvilsomme personer, så må han nesten ta en test for å finne ut av dette, uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Var plutselig vondt når jeg pissa i dag. Hva kan det være/hva er mest sannsynlig at det er? Er forøvrig på kur for tiden, og finner det sannsynlig at det kan ha noe med saken å gjøre. Har kjørt d-bol i 3.5 uker og kjører 500mg testo ukentlig. D-bolen er bare kickstarter, så den går jeg av i morgen eller i overmorgen.

 

Hva er vondt her nå du pisser? Og hvor får du vondt? Må du ofte på do? Svir det når du pisser? Smerter i ryggen?

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Legeskrekk?

I verste fall kan du bli steril.

Gå til legen. Anonym poster: 9329e1f263a49a5182f096e18066a6e0

 

Nei, men er ikke hypokonder heller. Hva mener du legen kan gjøre om han mener jeg har urinveisinfeksjon? Trolig gi tips som jeg allerede har lest, og muligens gi meg resept på antibiotika. Vil helst unngå antibiotika nå, da lever og nyre allerede får gjennomgå midt i en kur..

 

Nei, men om TS har hatt ubeskyttet sex med én eller flere tvilsomme personer, så må han nesten ta en test for å finne ut av dette, uansett.

 

Har bare hatt sex med samme jente i hele år, med kondom så er vel ganske tvilsomt at jeg har det?

 

Hva er vondt her nå du pisser? Og hvor får du vondt? Må du ofte på do? Svir det når du pisser? Smerter i ryggen?

 

Må veldig ofte på do, men det er pga jeg drikker opp i mot 9-10 liter vann om dagen. Vondt i magen når jeg pisser, ellers er ikke det noe vondt. Null smerter i ryggen.

Lenke til kommentar

Der har du kanskje problemet. Det er ikke bra å drikke så mye vann hver dag. http://www.klikk.no/...ticle693586.ece

 

Jeg tar svært sjelden artikler fra slike sider seriøst, å anbefale 1-1.5 liter vann i døgnet blir jo bare latterlig. En normal person som ikke trener burde drikke minst 2-3 liter imo, og for en som trener burde 3-4 liter holde. Grunnen til at jeg drikker så ekstremt mye nå er pga jeg er på d-bol, og da trenger man mye vann! Er vel 2 gallons eller ca 7 liter som er anbefalt, så kan roe ned litt, men hadde jeg drukket bare 1.5 liter om dagen hadde jeg trolig dødd av dehydrering :tease:

Lenke til kommentar

Er nok dbol som gjør pisset ditt syrlig og irriterer urinveiene og urinrøret. Går sikkert over når du ender kuren. Om ikke, bør du vurdere klamydia. Klamydiaen trenger ikke komme direkte fra penetreringa. Det kan skje ved indirekte berøring som å ta på henne og deretter på deg selv.

 

Hvor mye mg dbol kjører du?

Lenke til kommentar

Er nok dbol som gjør pisset ditt syrlig og irriterer urinveiene og urinrøret. Går sikkert over når du ender kuren. Om ikke, bør du vurdere klamydia. Klamydiaen trenger ikke komme direkte fra penetreringa. Det kan skje ved indirekte berøring som å ta på henne og deretter på deg selv.

 

Hvor mye mg dbol kjører du?

 

Kjører 50mg om dagen. Kan godt hende. Får se om det går over når jeg har gått av d-bolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...