Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er dette skrevet?


Anbefalte innlegg

Heihei. Jeg har nå vært singel i et par mndr. Uten å prate med min eks før igår. et var ikke no krangel, hun lo å var veldig åpen. rett etter det ble slutt prøvde jeg å gjøre alt. Var kanskje litt masete, derfor avsluttet jeg all kontakt, før da altså igår, da jeg ikke klarte det lenger.

 

Bakgrunnen for bruddet er vel kjekt å vite selv om jeg gir faen rett og slett på om det er lurt eller ikke.om jeg prøver å vinne ho tilbake.

 

greia var at ho ikke hadde følelser lenger. Det var forklaringen jeg fikk..jaja.

 

Men her er det jeg lurer på (og dette er mitt siste forsøk):

 

Jeg har tenkt til å si noe som dette:

 

Jeg har finni ut at det er de små tinga en savner mest. Kile deg på ryggen (dette er da altså internt, duh), ha deg rundt armen, se deg smile og høre deg le. Sjøl om jeg veit de tinga ikke er mulig lenger, så fortsetter jeg å prøve. Du skjønner kanskje hvorfor nå. Fordi bake deg, står den en som gjør alt for å få deg, å som er alt for glad i deg til å bare la deg gå uten å ha prøvd alt.

 

(det bak deg greiene er for en spesiell setting)

 

Er det noen store feil i dette? føler meg rimelig sikker å at det er bra men... har en tendens til og overtenke, så da tyr jeg til det her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan det er skrevet? Med fingrene på tastaturet, går jeg ut ifra...

 

For å svare på det du spør om: Nei, det er ikke bra skrevet. Det er dårlig setningsoppbygning, og et par ord som ikke henger helt på greip.

 

Hva med å forsøke noe som dette:

"Det jeg savner er de små tingene: å kile deg på ryggen, holde rundt deg, se deg smile og høre deg le. Selv om jeg vet at de tingene ikke er mulig å få lenger, fortsetter jeg å håpe. Du skjønner kanskje hvorfor nå, for bak deg står det en som gjør alt for å få deg tilbake, og som er alt for glad i deg til å bare la deg gå uten å ha prøvd alt for å fikse ting igjen."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan det er skrevet? Med fingrene på tastaturet, går jeg ut ifra...

 

For å svare på det du spør om: Nei, det er ikke bra skrevet. Det er dårlig setningsoppbygning, og et par ord som ikke henger helt på greip.

 

Hva med å forsøke noe som dette:

"Det jeg savner er de små tingene: å kile deg på ryggen, holde rundt deg, se deg smile og høre deg le. Selv om jeg vet at de tingene ikke er mulig å få lenger, fortsetter jeg å håpe. Du skjønner kanskje hvorfor nå, for bak deg står det en som gjør alt for å få deg tilbake, og som er alt for glad i deg til å bare la deg gå uten å ha prøvd alt for å fikse ting igjen."

 

Det med "Du skjønner kanskje hvorfor nå" er pga alt jg har sagt (positivt, altså at jeg er glad i ho, å at ho skjønner det nå).

Lenke til kommentar

Om hun ikke har følelser for deg lengere, er det best å gi slipp... Du har hatt ett brudd med henne nå, du trenger neppe ett til :)

 

Sant nok :) Men, greia er nå at jeg har innsett jeg veit det kanskje ikke er vits, men jeg gjør det forde, å jeg kommer til å skjønne uansett utfall :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det er så lurt å si noe som helst. Hvis hun droppet deg på grunn av mangel på følelser, så er det ikke egentlig så mye man kan gjøre med det. Du vil mest sannsynlig bare komme frem som påtrengende/needy, noe man absolutt ikke vil - om man liker noen. Hvis dette er kvinnfolket du fortsatt vil ha om noen år frem i tid, kan du prøve lykken igjen da, men det ser nok dessverre mørkt ut nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...