Gå til innhold

Innstalere app


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er ganske fersk med Win 8, har stort sett brukt classik shell :hmm:Men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve. Sliter med å få tilslag på apper, virker som det er svært begrenset av de, men det er heller jeg som ikke skjønner helt. Har funnet ut at det er bare å begynne å skrive så dukker søkefeltet opp, men som sagt får jeg ikke noe tilslag på noe av det jeg har på Iphone feks. Leste et sted at feks TV2 sumo hadde app til Windows, men heller ikke denne får jeg til. Er det noen som kan bekrefte at tv2 sumo finnes som app, og som bruker den?

Ellers forslag til hvordan best søke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

 

Det fungerer fortsatt ikke. Jeg har skrudd på slik at det skulle være lettere å finne app relatert til mitt språk, som står på norsk. Merkelige greier. Har jeg fått surra det til i en anen innstilling tror du?

 

Vurdere å tilbakestille maskinen til "fabrikkny", er dette som en god gameldags formatering på feks Win 7?

 

Men når jeg prøver dette , får jeg beskjed at det mangler noen filer som jeg skal sette inn i medie(noe jeg ikke har). Hvilke filer er det den etterspør?

 

Kom gjerne med forslag til løsning for begge problemer :)

Lenke til kommentar
Takk for svar! Det fungerer fortsatt ikke. Jeg har skrudd på slik at det skulle være lettere å finne app relatert til mitt språk, som står på norsk. Merkelige greier. Har jeg fått surra det til i en anen innstilling tror du? Vurdere å tilbakestille maskinen til "fabrikkny", er dette som en god gameldags formatering på feks Win 7? Men når jeg prøver dette , får jeg beskjed at det mangler noen filer som jeg skal sette inn i medie(noe jeg ikke har). Hvilke filer er det den etterspør? Kom gjerne med forslag til løsning for begge problemer :)

 

Så du søker i Store appen og finner ikke Sumo? Finner du andre applikasjoner?

 

Regner med at "fabrikkny" vil tanke opp maskinen på nytt slik du fikk den fra butikken. Det ligger nok mest sannsynlig en "recovery"-partisjon som den laster inn fra.

Lenke til kommentar

Får veldig lite treff på apper, det er det som er så rart......

 

HDD består av to partisjoner. Den ene, C, ligger windows og alle programmer på.Den andre,D. heter bare data. Denne inneholder to mapper, deriblant en som heter "my backups" en annen mappe og en dll. fil.

 

er det denne som blir etterspurt?

Har lagt dette på en cd og satt inn, men får beskjed om at mediet ikke er gyldig....

 

Dette er en Asus K55VJ om det kan være til hjelp...

 

skulle dette "gjennopprettningsmediet" vært med pc?

Endret av D-600
Lenke til kommentar

Hmm.

 

Språket står på norsk bokmål. Og glideknappene er satt slik at det skal være letter å finne apper på språket mitt. Likevel får jeg feks ikke opp Sumo.

Kan virke som jeg får mest opp utenlandske sider. eneste norske jeg har fått tilslag på er dagensnæringsliv og vgtv. Er det andre steder jeg kan ha feil innstilling?

Lenke til kommentar

Hei igjen,

 

legger ut et par printscreen i håp om noen kan hjelpe meg :)

Har allerede hatt support med tv2 uten at det hjalp.

 

Når jeg søker på sumo i "store" får jeg kun opp et alternativ, sumon, altså ikke det jeg leter etter. Når jeg klikke på denne linken(noe også tv-support sendte meg)

 

POKKER HVORDAN LEGGER JEG INN BILDE HER?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hei igjen,

 

legger ut et par printscreen i håp om noen kan hjelpe meg :)

Har allerede hatt support med tv2 uten at det hjalp.

 

Når jeg søker på sumo i "store" får jeg kun opp et alternativ, sumon, altså ikke det jeg leter etter. Når jeg klikke på denne linken(noe også tv-support sendte meg)

 

POKKER HVORDAN LEGGER JEG INN BILDE HER?

 

Last opp bildet ditt her: http://imgur.com/

 

Så poster du det på forumet ved å klikke på "Bilde" (under Smiley) og deretter limer du inn URLen (linken) :)

Lenke til kommentar

Hei igjen,

 

legger ut et par printscreen i håp om noen kan hjelpe meg :)

Har allerede hatt support med tv2 uten at det hjalp.

 

Når jeg søker på sumo i "store" får jeg kun opp et alternativ, sumon, altså ikke det jeg leter etter. Når jeg klikke på denne linken(noe også tv-support sendte meg)

 

POKKER HVORDAN LEGGER JEG INN BILDE HER?

 

Takker :)

trykker altså her

http://i.imgur.com/bOT8gam.jpg?1

 

og blir videre sendt hit, uten mulighet for å laste ned sumo....., hva skjer?

 

LdEDuo9.jpg

Endret av D-600
Lenke til kommentar

takk for svar!

 

Ja den kom med Windows 8 innstalert, kjøpt på mpx ved juletider, men har brukt classic shell frem til nå. Nå tenkte jeg at det var på tide å lære Win8, men møtte på disse problemene med appene. Tilbakestilte derfor alt og innstallerte win på nytt. Men fortsatt like tullerusk.....

 

Forslag godtfolk?

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig, du kan bruke desktop på win 8. Du trenger ikke bruke opp penger på 7. Jeg hadde lignende problemer første dagene med win8, men det ble fikset etter en oppdatering. Problemet ditt blir uansett garantert fikset etter win8.1, det kan jeg love deg ;)

 

Edit: Dessuten kan du få problemer med drivere hvis du installerer 7, og det kan hende du ikke får like mye igjen på garantien, men det vet jeg ikke. Hvilken pc har du?

 

Ser også du har laptop, touchpadfunksjoner virker kanskje heller ikke i win7

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Det høres flott ut at det kan løses med en oppdatering:-)

 

Har denne kommet enda?

 

aner ikke, feilen har allerede blitt rettet hos meg. Vent noen dager og prøv å bruk store på nytt. Windows 8.1 oppdateringen tror jeg skal komme i høst, litt usikker på akkurat når

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...