Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Jeg har fokusert på å skaffe meg ett bronselag til å begynne med når spillet kommer ut, men med så dårlige spillere jeg har fått i velkomstpakkene, sitter jeg nå bare igjen med 300. Er da litt fortapt nå for å kunne fullføre laget. Får håpe det kommer noe bra i pakkene man får frem til spillet kommer ut så det er mulighet at jeg kan ha ett lag klart til spillet kommer.

Endret av takenboy9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg lurer på en sak, må alle på laget ha samme style? Og om de ikke har det, går det utover kjemien spillerene imellom?

Tror ikke det. Sånn som jeg har forstått det er chemistry styles bare permanente oppgraderinger på spillerne du gir dem til. Dersom de har 10 i chemsitry får de utnyttet bonusen maksimalt, men om de bare har 3, så får de ikke like mye utbytte av bonusen.

Lenke til kommentar

De som har drøssevis med coins alt har forresten enten kjøpt coins og derfor fått enorm trade profit.

 

Enkelte kjøpt UT kontoer fra andre, brukte disse til å "hacke" web app og generere millioner av coins, for deretter å selge disse for penger.

 

Kontoene de kjøpte har nå fått ban sammen med konsollen de ble opprettet på, men den som faktisk har stått bak selve "hackingen" går fri de da de ikke har brukt sin egen konsoll.

 

Får håpe de slår hardt ned på dette videre også. Enkelt for EA å oppdage slikt i starten, men så snart spillet er ute vil det bli mye vanskeligere å holde oversikten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...