Gå til innhold

Tips til å få vekk valker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennligst begrunn hvorfor :)

 

Du vil virkelig at jeg skal begrunne hvorfor fettsuging for en ung, relativt tynn jente er feil? For det første hadde fettsuging vært feil vei å gå selv om jenta hadde hatt fedme og var 150kg+ imo. Når det er mulig å miste vekten og endre livsstil naturlig burde man velge en slik vei foran en unaturlig metode som fettsuging. For det andre så snakker vi ikke om en jente med fedme her. Vi snakker om en tynn jente som mest sannsynlig ser flott ut allerede, men som har ett par valker på ryggen. Dette kan ordnes med litt trening og muligens en liten bedring i kostholdet. Med din kunnskap foreslår jeg at du ikke deler ut tips i denne delen av forumet, og jeg trenger vel ikke å gå nærmere inn på hvorfor jeg synes du er en klovn, gjør jeg vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du vil virkelig at jeg skal begrunne hvorfor fettsuging for en ung, relativt tynn jente er feil? For det første hadde fettsuging vært feil vei å gå selv om jenta hadde hatt fedme og var 150kg+ imo. Når det er mulig å miste vekten og endre livsstil naturlig burde man velge en slik vei foran en unaturlig metode som fettsuging. For det andre så snakker vi ikke om en jente med fedme her. Vi snakker om en tynn jente som mest sannsynlig ser flott ut allerede, men som har ett par valker på ryggen. Dette kan ordnes med litt trening og muligens en liten bedring i kostholdet. Med din kunnskap foreslår jeg at du ikke deler ut tips i denne delen av forumet, og jeg trenger vel ikke å gå nærmere inn på hvorfor jeg synes du er en klovn, gjør jeg vel?

 

Hvordan i pokker vet du at TS er en kvinne, at hun er ung, relativt tynn, og hun mest sannsynlig ser flott ut allerede?

 

Denne informasjonen er ikke oppgitt i tråden, dermed må jeg automatisk anta det verste. Så fettsuging forblir min anbefaling.

 

Jeg deler ut tips når det passer meg uavhengig hva du synes. Og jeg må ha det inn med teskje på hvorfor du synes jeg er en klovn.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hvordan i pokker vet du at TS er en kvinne, at hun er ung, relativt tynn, og hun mest sannsynlig ser flott ut allerede?

 

Denne informasjonen er ikke oppgitt i tråden, dermed må jeg automatisk anta det verste. Så fettsuging forblir min anbefaling.

 

Jeg deler ut tips når det passer meg uavhengig hva du synes. Og jeg må ha det inn med teskje på hvorfor du synes jeg er en klovn.

 

Hun skriver selv at hun har flat mage og er langt i fra tjukk. Fra det konkluderer jeg med at hun ser flott ut. At hun er kvinne fant jeg ut ved å se på det andre emnet hun har opprettet. At du ikke ser hvor langt ute på vidda du er selv er skremmende. 22 år gammel, men oppfører deg som om du nylig kom i puberteten.

 

Fettsuging er en ekspressrute til løsning av problemet.

 

Hvilke erfaringer har du med fettsuging? Hva baserer du påstandene dine på? Har du bare gode erfaringer med fettsuging? Ingen bivirkninger? For jeg regner med at du har erfaringer fra det mtp at du anbefaler det såpass som du gjør?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg kan ikke bruke tid på dette tullet som å gå å snike i andres brukere sitt innhold og profil for hver gang jeg skal kommentere i en tråd. Det blir for tullete for meg. Hva du konkluderer ut i fra spekulasjon er irrelevant for denne tråden.

 

Kanskje du også trenger litt figurforming siden det virker som om du blir så truffet av det? Hva veier du?

 

Jeg glemte å nevne det at jeg fremdeles trenger å få det servert med teskje på hvorfor jeg er en klovn.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Fettsuging er en ekspressrute til løsning av problemet.

 

Ikke alle er ute etter å ta en snarvei. Fettsuging er dyrt, ikke komplikasjonsfri og det hindrer deg ikke i å falle i samme felle senere. Ved trening og kosthold lærer du hvordan du unngår å havne i samme klemme senere i livet, samt får du mer energi, bedre selvtillitt, mestringsfølelse og du vet at du kan klare det du bestemmer deg for.

 

Å foreslå fettsuging som første og eneste alternativ er ikke annet enn dumt. Det bør være aller siste alternativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke bruke tid på dette tullet som å gå å snike i andres brukere sitt innhold og profil for hver gang jeg skal kommentere i en tråd. Det blir for tullete for meg. Hva du konkluderer ut i fra spekulasjon er irrelevant for denne tråden.

 

Kanskje du også trenger litt figurforming siden det virker som om du blir så truffet av det? Hva veier du?

 

Wow.. just... wow. Du kan ikke bruke tid på dette tullet? Du har enda ikke svart meg på noe av det jeg spurte om, og om konklusjonen du vil komme med er at du ikke kan bruke tid på dette, så er vi vel begge enige om hvem som vant denne "diskusjonen". Hehe, jeg er 130kg tung bygger, og trenger absolutt ikke noen figurforming. Jeg har gått både ned og opp 50kg+ flere ganger, og vet veldig godt hvordan man gjør slike ting naturlig. Har sett flere eksempler av sånne som deg her inne i det siste, folk som spyr ut av tips i tema de ikke har noen som helst kunnskap i. Jeg lurer bare på HVORFOR? Hva er det du oppnår ved å skulle fremstå som en ekspert i noe du åpenbart ikke har noe å bidra med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Jeg plages veldig med valker på ryggen, jeg har helt flat mage og er langt ifra tjukk. Men uansett hvor mye jeg trener og spiser sunt så går de ikke vekk.. :( så har noen tips til hva jeg kan eventuelt trene eller ja hva som helst?

Hei! Magen min er helt flat men når jeg bøyer meg fremover ser det ut som valker der og.

La vær å bøye deg bakover når du skal vurdere din egen kropp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...