Gå til innhold

Helt Fersk Metal Gear Solid Twin Snakes Trailer Fra TGS!


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, de funker på samme som "Rareware" gjorde en gang i tiden. Så får du tolke det som du vil...

Rare som solgte seg til MS ja! :-)

 

Nei, feil igjen... det var Nintendo som solgte sine Rareware aksjer til Microsoft. Altså.. det var mer eller mindre Nintendos valg. Det var ikke noe dum idée heller.

 

Snake Eater til ps2 og Twin Snakes til nintendo?

 

Ja, det stemmer.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett mer på filmen og bildene, og lest IGN intervjuet med Dennis Dyack, kan jeg si med hånden på hjertet at dette kommer til a bli et av de feteste spillene i manns minne.

 

Og Ps2 eiere kan bare gi opp. Twin Snakes er et Nintendo spill, enkelt og greit. Sjansen for å se det på noe annen konsoll en en Nintendo konsoll de neste 10 årene er lik null. Og enn om Nintendo slåes konkurs i morgen, kan vi 100% utelukke at det kommer på Ps2, siden den ikke har nok kraft til å kjøre grafikken.

 

Nå som Gamecuben faller i pris, burde MGS:TTS være mer enn nok grunn til å overtale hvilken som helst MGS fan til å kjøpe GC.

Lenke til kommentar
Det med at den ikke har nok kraft, ville jeg si var det minste problemet.  

På meg virker det som om grafikken i Snake Eater, er minst vel så fin som i TTS + at PS2'n der behandler større områder uten problemer.  

:-)

Ps2'en vil ha store problemer i og med at alle figurene og omgivelsene har uttalige teksturer og effekter på seg, samt lysmotoren og noen andre ting. TTS kommer til å bli grafikk teknologisk sett langt mer avansert enn MGS3, selvom MGS 3 sikkert kommer til å bli meget pent(Hvilket som blir penest har ikke nødvendigvis noe med hvor avansert grafikk det er, selvom jeg ikke tviler på at TTS vil bli penest uansett). Men ja, det er nok det minste problemet.

 

Det største problemet er at det er et NINTENDO SPILL.... Virkelig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...