Gå til innhold

komplisert skjerm oppsett


Anbefalte innlegg

Jeg antar at dette er et relativt komplisert emne, var usikker på hvor jeg skulle poste det. Men uansett her er problemstillinger jeg har kjøpt ny pc, og har en full hd tv, en hd ready projektor (koblet gjennom en Pioneer SC-LX83) en samsung monitor koblet til gjennom dvi kabel og en acer skjerm koblet opp med en vga (kan kobles med dvi) kabel. jeg klarer og kjøre begge monitorene men ikke tv'en og projektoren eller en monitor og tv'en og projektoren. legger ved at tv'en og projektoren regnes som en (koblet med 1 stk hdmi fra pc til receiveren)

 

ønsker er da selvfølgelig og kjøre alle skjermene samtidig.

 

skjermkorte mitt er et MSI GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA

 

hadde søtte stor pris på om noen kunne hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å koble opp en skjem og prosektoren for å teste om skjermkorten reagerer riktig. Samme med tv'en. Vis det ikke funger så er skjermkortet installert feil eller feil instilleinger på kontrollpanelet(start-kontrolpanel-skjerm-juster skjermoppløsning). Vis det fungere, er så vil jeg tippe at det er skjermkortet som ikke greier å takle så mange signaler på en gang.

 

Du kan bruke to skjermkort. ASUS GeForce GT 640 2GB PhysX CUDA er et ganse bra til sin pris.

Og hvilke skjermoppløsningerer vil du ha?

 

forestern bruker du Windows 7 Home?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...