Gå til innhold

Hybel i tromsø?


Karmali

Anbefalte innlegg

Har vært på leiting etter hybel i Tromsø en liten stund nå og tror jeg har kommet fram til den kommet fram til den konklusjonen at det omtrent er en taktisk umulighet å komme i kontakt med utleierne. noen som har tips til Hvordan jeg kan få tak i hybel (sito er ute av bildet her)? all hjelp vil settes veldig pris på.

 

Satt å vurderte om jeg skulle gå på leiting etter noen som ville være villig å gå sammen i å leie et hus for å få til et bokollektiv også, men vet ikke hvor vanskelig det blir å få tak i hus for dette heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har merket at boligmarkedet er litt sprengt. synd at de enda ikke har fått fikset nok studenthjem enda de skryter over at de har lagd så mange nye. Skal studere Sosiologi, men sliter litt å få tak i hybel. Er forresten en fjomp i SiTo som sa at jeg får hybel fra dem og at jeg bare skulle slappe av. så 2 uker senere så finner vi ut at det aldri var sjans for meg å få hybel. så det var 2 uker intens leting, 2 uker se litt rundt i tilfelle men ikke gjøre noe ta det rolig og nå har jeg hatt full panikk i 2 uker her på grunn av det.

Lenke til kommentar

jeg la ut overalt da, leie/ønskes leid på facebook, nordlys, sendte mail på alle finn annonsene. fikk først nå til helga svar på en og tror jeg har vært relativt heldig med det jeg har fått tak i nå :)

 

vil anbefale folk å ha en omdekkende beskrivelse av seg selv, virker som det hjelper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...