Gå til innhold

Er denne Acer Aspire noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=780429&utm_campaign=226464_w2913_mpx_wo_A&utm_medium=email&utm_source=MPX+NO+B2C-All_Recipients

Jeg hadde egentlig tenkt og kjøpe en gamer bærbar pc fra multicom.no, men de blir egentlig litt dyre for min del i denne omgang. Så kom jeg over denne på tilbud denne uken, og lurer på om dette er en brukbar pc?

Den skal brukes til litt spilling, bl.a starcraft 2 og kanskje litt simulatorspill etc. (Nei, skal ikke spille BF/COD på den) :-)

Og ellers vanlig til musikk film og surfing

Eller er multicom sine såpass mye bedre at dere ville spart litt til?

Takk for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GTX765M som sitter i de rimeligste multicom maskinene er 3-4 ganger så kraftig som GT630M, om du har behov for dette får du avgjøre selv.

Spiller selv starcraft 2 på maskin med Nvidia GT630M, og det går helt fint på medium, i store online kamper kan en miks av medium/low være nødvendig for optimal flyt.

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Skrevet

Acer sine tastatur har lenge vert dårlige, men jeg vet ikke hvordan de er etter de har gått over til chiclet.

Du kan kanskje derfor belage deg på å bruke eksternt tastatur (anything will do) men som sagt, jeg vet ikke hvordan de er då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...