Gå til innhold

Polen-handle klær?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal til Krakow i en uke fra mandag, og planlegger å handle inn en del klær. Det jeg lurer på er om prisen er billigere enn i Norge.

 

Merker:

Jean Paul

Ralph Lauren

Levi's

Lacoste

Gant

Armani

 

Dvs. de merkene som er dyre og alle 16 år gamle pappaguttene går i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke Jean Paul det jalla-merket til Boys of Europe? Ser at når de har salg så er det alltid alt annet enn Jean Paul, men fatter ikke at det er noe å hige etter.

 

Gant på en 16-åring? Ser for meg en gubbe på 46. Lacoste er vel veldig lite kvalitet for pengene. Ralph Lauren og Levi's kan jeg skjønne.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Er ikke Jean Paul det jalla-merket til Boys of Europe? Ser at når de har salg så er det alltid alt annet enn Jean Paul, men fatter ikke at det er noe å hige etter.

 

Gant på en 16-åring? Ser for meg en gubbe på 46. Lacoste er vel veldig lite kvalitet for pengene. Ralph Lauren og Levi's kan jeg skjønne.

Hehe, er jeg bor er det mange som går i de klærne.

Lenke til kommentar

"Dvs. de merkene som er dyre og alle 16 år gamle pappaguttene går i."

lol

 

Over til det du spør om. Prisnivået for slike varer er som regel jevn i hele Europa. Det vil si at du kanskje sparer rundt 20-30% avhengig av hvilke varer det gjelder. Uansett vil kanskje utvalget være større da du kan finne rene merkebutikker. De kan ha kolleksjoner som vi ikke har her til lands heller.

 

Skal til polen selv i sommer, men jeg skal til Gdansk. Skal minst innom ett stort kjøpesenter for å se på litt varer. Blir nok ikke noe storhandling på meg, men vi får se om de har noe jeg kan ta med meg hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...