Gå til innhold

[Løst] Spill-PC til rundt 15K (Stasjonær)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Føler at det er på tide at jeg skaffer meg en ny Spill-PC ettersom min bærbare med en Intel i7 M620 2.67 GHz, ATI Mobility Radeon HD 5800 Series og 4 GB minne begynner å gi etter for de nyeste spillene.

 

Jeg har ingen spesielle krav for spesifikasjonene, bare at den skal kunne kjøre de nye spillene som kommer ut det neste året uten problemer og med høy settings. Akkurat nå har jeg ingen planer om å overklokke maskinen. Men jeg har veldig lyst på en Fractal Design Define R4 Black Pearl kabinett så hvis dere kan lage et oppsett som passer til den vil jeg være veldig takknemlig men er ingen nødvendighet.

 

Jeg har lite til null erfaring med pc-bygging så jeg ville foretrekket oppsett som passer med Komplett sine tilbud. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CM kabinettet har bedre luftgjennomstrømning. Er fint for luftkjøling. R4 er tettere, og mindre luftstrømning, montro litt dårligere kjøling på skjermkort og diverse hw. Jeg kan anbefale deg XL R2, Fractal Define. Har mulighet for 140mm vifte rett på skjermkort og ellers et meget godt kabinett, men også en del større enn R4.

Lenke til kommentar

Går for XL2411T :)

 

Nå er det bare tastaturet som mangler, har dere et forslag som er både brukervennlig og ikke koster så altfor mye?

 

EDIT: Er Windows 8 så dårlig som folk sier? Har aldri prøvd det før og vet ikke om jeg er klar til å forlate Windows 7 ennå

Endret av Racket298
Lenke til kommentar

Nå er det bare tastaturet som mangler, har dere et forslag som er både brukervennlig og ikke koster så altfor mye?

Du legger masse penger i en gaming PC, så regner nesten med at det er mekanisk tastatur du er ute etter. Det er hvertfall det eg, og dei alle fleste, anbefaler på det sterkaste. Kas type switches du foretrekker (rød, svart, brun, blå) er heilt opp til kver enkelt, men MX Black er ofte brukt til FPS og MX Red ofte brukt til MMO/RTS. Personlig synes eg MX Red er dei desidert beste sjølv om eg spiller FPS, men dette er opp til kver enkelt.

 

Qpad MK-85, Mekanisk m/ Cherry MX Red, Rød led gjennom tastene - 1299,-

Steelseries 6gV2, Mekanisk m/ Cherry MX Black, Ingen led, men har egen versjon for det - 699,-

CM Storm QuickFire Rapid, Mekanisk m/ Cherry MX Red, Ingen led(?) - 649,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...